۱۴ مهر ۱۳۹۹ | 18:47
کد خبر : 25145

مراسم قرعه کشی ۶ محصول سایپا برگزار شد

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش 6 محصول سایپا برگزار شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا حدود ساعت 12 در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از سایپا نیوز، مراسم قرعه کشی۶ محصول سایپا شامل سایپا ۱۵۱، تیبا، تیبا ۲، ساینا، کوییک R وکوییک R تریم قرمز با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح پیش فروش سایپا ۲۲۸ هزار و ۴۸۷ نفر شرکت کردند که ۲۲۸ هزار و ۴۷۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند و تنها ۱۰نفر شرایط لازم برای ثبت نام خودرو را نداشتند.

ظرفیت گروه خودروسازی سایپا برای ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر است، در این میان برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو اجحاف نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

اسامی منتخب طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی حدود ساعت ۱۲ ظهر فردا در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد، البته گروه خودروسازی سایپا برای برای منتخبین طرح پیش فروش پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

منتخبین فرصت دارند که تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج نسبت به پرداخت علی الحساب بر اساس خودروی که درخواست دادند، واریز وجه انجام دهند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌