۱۲ مهر ۱۳۹۹ | 18:00
کد خبر : 24825

انتصابات جدید در دفتر مرکزی و منطقه تهران بزرگ صندوق قرض الحسنه شاهد

طی احکام جداگانه از سوی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد تغییرات مدیریتی در دفتر مرکزی و منطقه تهران بزرگ رخ داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، ظهر امروز در جلسه شورای مدیران صندوق طی احکام جداگانه ای توسط دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد مدیر مالی و خزانه، رئیس منطقه تهران بزرگ و روسای ادارات حسابداری و بودجه منصوب شدند.

بر اساس این گزارش در ابتدای جلسه مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با اشاره به نقش مثبت تغییرات مدیریتی در ایجاد انگیزه و رشد هر مجموعه ای گفت: تغییرات در بدنه سازمان ها اجتناب ناپذیر است زیرا همین تغییرات یکی از مولفه های رشد سازمانی محسوب می شود.

دکتر اسلام کریمی در ادامه افزود: تمامی همکاران صندوق در تهران و سایر استان ها تنها یک هدف دارند و آن هدف چیزی نیست جز خدمت صادقانه و با افتخار به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر، لذا هر کدام از ما در هر جایگاهی که قرار بگیریم باید تمام توان خود را برای خدمت هر چه بهتر به این عزیزان بکار ببندیم.

در ادامه جلسه از مسعود جعفری خواجه وند مدیر سابق مالی و خزانه داری تقدیر و تشکر شد و محمد طایفه ایرائی فرد که پیش از این ریاست منطقه تهران بزرگ را بر عهده داشت به عنوان مدیر جدید مالی و خزانه منصوب شد.

همچنین در ادامه جلسه مسعود جعفری خواجه وند به عنوان رئیس اداره خزانه داری و مبادلات جایگزین حسین رمضانی شد که از این پس به عنوان رئیس اداره حسابداری و بودجه انجام وظیفه خواهد کرد.

محمدرضا میرشفیعی رئیس سابق منطقه استان تهران نیز به عنوان رئیس جدید منطقه تهران بزرگ جایگزین محمد طایفه ایرائی فرد شد.

لباسکار صنعتی کسا