۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | 23:29
کد خبر : 2480

خدمات ارزی در بانک کارکرد استراتژیک دارد

دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره بانک دی در نشستی با کارکنان معاونت ارزی و امور بین‌الملل، کارکرد خدمات ارزی و بین الملل را برای بانک استراتژیک و حیاتی دانست و جایگاه کارکنان این حوزه را به دلیل مهارت های متمایز در تحقق درآمدهای غیرمشاع بانک مهم توصیف کرد.
به گزارش برداشت روز به نقل ازروابط عمومی بانک دی، رشیدی در جلسه ای که با هدف هم اندیشی و آشنایی بیشتر با همکاران معاونت ارزی و امور بین الملل و شرح وظایف آن ها برگزار شد، ضمن تشریح شرایط بانک و عملکرد بخش ارزی، ایجاد انگیزه و پویایی در کارکنان این حوزه را برای بازاریابی خدمات ارزی، کاهش وابستگی به منابع نقدی و استفاده از ابزارهای تعهدی مانند اعتبار اسنادی، ضمانت نامه و سایر خدمات ارزی ضروری دانست.
نایب رییس هیئت مدیره بانک دی با اشاره به شرایط فعلی تحریم های ناجوانمردانه علیه کشور و کاهش فعالیت‌های ارزی گفت: در شرایط کنونی، همکاران صف و ستاد در بخش ارزی باید تلاش کنند به دور از یأس و ابتلاء به جمود و انزوا با همکاری سایر بخش های بانک در توسعه اعتبار اسناد داخلی، بازاریابی و تصمیم‌گیری‌های سازمانی مشارکت کرده و بر اساس امکانات و ظرفیت های موجود با تعیین اهداف چالشی و دست یافتنی در راستای تحقق اهداف بانک گام بردارند.
رشیدی با بیان این که ایجاد تغییرات در راستای تحقق اهداف بانک الزامی است، گفت: انتظار می رود همکاران ضمن توسعه تعامل مطلوب ستاد و صف با ارزیابی پیوسته عملکرد و شناسایی موانع موجود در مسیر دستیابی به موفقیت و بهبود وضعیت موجود تلاش کنند.
نایب رییس هیئت مدیره بانک دی، خلاقیت در کار، هم افزایی ، کار گروهی، تلاش مستمر و امید به آینده را از جمله عوامل موفقیت در کنار سایر تدابیر برای رسیدن به چشم انداز بانک برشمرد.
در پایان این نشست ناصر سعیدی، رییس اداره عملیات ارزی و علیجان محمدی، رییس اداره خزانه داری و روابط کارگزاری گزارشی جامع از عملکرد معاونت ارزی و امور بین الملل ارائه کردند

لباسکار صنعتی کسا