۰۹ مهر ۱۳۹۹ | 19:08
کد خبر : 24625

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ خبر داد: اجرای آزمایشی بیمه تکمیلی روستاییان در دو استان خوزستان و هرمزگان

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ گفت: بر اساس برنامه عملیاتی امسال، بیمه تکمیلی روستاییان به صورت آزمایشی در دو استان خوزستان و هرمزگان اجرا می‌شود.

به گزارش برداشت روز به نقل از آی هینا؛ افشین مقصودی درباره بیمه تکمیلی روستاییان افزود: حدود ۲۰ درصد جمعیت کشور روستایی هستند و یکی از رسالت‌های بیمه آتیه سازان حافظ، ارائه خدمات به روستاییان و مناطق محروم است. زیرا بیمه آتیه سازان حافظ به دنبال سود و منافع مالی نیست و در واقع هدف، ارائه خدمات به افرادی است که به این خدمات نیاز دارند.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح به این فکر کردیم که روستاییان دفترچه بیمه سلامت روستایی دارند و اجرای بیمه تکمیلی روستایی هم باعث ارائه خدمات درمانی به این بیمه شدگان شده و هم باعث هماهنگی خدمات بیمه تکمیلی با خدمات بیمه سلامت و منجر به حذف پرداخت از جیب روستاییان در مراکز دولتی خواهد شد.

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ بیان کرد: کسی که دفترچه بیمه سلامت روستایی دارد به بیمارستان دولتی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه می‌کند و اگر بیمه تکمیلی داشته باشد، هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند و خدمات پرهزینه این بیمار هم تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرد.

مقصودی گفت: نرم افزار این فرآیند نیز تهیه و تجهیز شده و قرار بر این شد که در دو استان خوزستان و هرمزگان این طرح به صورت آزمایشی اجرا شود. در حال حاضر زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای این طرح آماده و هماهنگی‌های لازم با مسئولان استانی نیز انجام شده است. زمان در نظر گرفته شده برای این طرح نیز حدود دو سال است.

 

لباسکار صنعتی کسا