۰۷ مهر ۱۳۹۹ | 12:05
کد خبر : 24099

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد، مدیر تراز انقلاب شد

نخستین همایش تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی تراز انقلاب بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با انتخاب دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان مدیر تراز انقلاب برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین در مقطع کنونی در جبهه مقاومت، گفت: اگرچه ما در نمایش و انعکاس راه شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس راه بیشماری داریم؛ اما تلاش ما در مجموعه بسیج بنیاد بر این بوده است که با نگاه تعاملی و موثر بودن بسیج در بدنه سازمان این روند و حرکت را آغاز کنیم و ادامه بدهیم.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد در ادامه گفت: اعتقاد ما این است در نظامی که مزین به انقلاب اسلامی است و در رأس آن حکیمی فرزانه، ولی امر مسلمین، فرماندهی معظم کل قوا حضور دارند، باید به ویژگی‌ها و رفتارهایی در عزیزانی که وظیفه خدمت‌گزاری به جامعه هدف را دارند، بپردازیم که هماهنگ و همگون با این تفکر و منش و راهی باشد که امام بزرگوار مقابلت ملت قرار دادند.

در ادامه ملک‌محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد عنوان کرد: ما هرآنچه در هر زمینه در باب دوران دفاع مقدس سخن بگوییم، باز هم کم گفته‌ایم و حق مطلب آن ادا نشده است.
وی افزود: دوران پر از معنویت و برکت دفاع مقدس، سراسر ایثار و مقامت است و عشق، بزرگ‌مردی و کرامت انسانی عزیزانی را به تصویر کشیده است که با دست خالی، اما با صلابت در مقابل دشمن متجاوز ایستادند، از مرزهای میهن اسلامی دفاع کردند و دشمن را تسلیم اراده خود کردند.
سردار رضایار، رییس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت نیز ضمن گرامیداشت چهلمین هفته دفاع مقدس، گفت: برگزاری نخستین همایش تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی تراز انقلاب بنیاد شهید و امور ایثارگران در روزهای آغازین چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تقارن بسیار خوبی است؛ چرا که یکی از برون‌دادهای بسیار مهم این نظام برای جوان‌ها، همین دفاع مقدس است.
رییس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت انقلاب اسلامی ایران را ذخیره و ودیعه الهی برای عرصه دین اسلام برای جهانیان در عصر ظهور خواند و گفت: انقلاب اسلامی در دو سال اول خود در بحث امنیت داخلی مورد هدف قرار گرفت و چون این طرح دشمن شکست خورد، مجبور به تجاوز نظامی شدند که این طرح هم شکست خورد و هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت.
سردار رضایار در بیان چرایی مقدس بودن دفاع مقدس عنوان کرد: اصل دفاع در همه جای دنیا مقدس است، اما جنگ ما به دلیل دارا بودن برخی مولفه‌ها دفاع مقدس است، که یکی از آن مولفه‌ها فرماندهی جنگ توسط حضرت امام (ره) است که در تاریخ ایران قبلا چنین فرماندهی مجتهد، فقیه و منتسب به حضرت علی (ع) نداشتیم.
وی افزود: ابعاد قدسی فرماندهان دفاع مقدس که در دنیا بی‌نطیر است، انگیزه الهی رزمندگان و فرهنگ شکل‌گرفته در دفاع مقدس و… مولفه‌هایی است که دفاع ما در جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل می‌کند و با این مولفه‌ها می‌توان محصول پرورش این نظام را به دنیا معرفی کرد.

در پایان این نشست از دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان مدیر تراز انقلاب تقدیر به عمل آمد.

لباسکار صنعتی کسا