۰۱ مهر ۱۳۹۹ | 19:36
کد خبر : 23594

معرفی مهندس میری به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان

با حضور مهندس یافتیان ، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، مهندس بیدخام مشاور مدیر عامل و مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل و دکتر ظریفی آزاد مشاور و مدیر کل دفتر مدیر عامل از زحمات مهندس همایون دلجویی قدردانی و مهندس "مروتعلی میری سیاهی" به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛ در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، مهندس یافتیان با اشاره به تغییرات در ساختار سازمانی شرکت ، آن را مهترین عامل پیشرفت و توسعه دانست و افزود : بهره گیری از تجارب و دانش مدیریتی ، سازمان را به سوی تعالی و پیشرفت هدایت می کند.

 

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه افزود : مهم و ضروری است که مدیران مناطق مخابرات در تعامل با مسئولین استانی و با هماهنگی شرکت مخابرات ایران اقدام نمایند .

 

مهندس یافتیان با اشاره به تاکید مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، اظهار داشت : همانگونه که مدیر عامل این شرکت موکداً دستور داده اند ، بهره گیری از توان داخلی و بهره مندی از دستاوردهای داخلی اولویت کار همه ارگان شرکت باشد و تاکید مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید داخل باید سرلوحه ی فعالیتهایمان باشد.

 

در ادامه این مراسم مهندس دلجویی ، سرپرست مخابرات منطقه زنجان ضمن قدردانی از اعتماد مدیران شرکت مخابرات ایران گفت : خوشبختانه در طول ۱۵ ماه تصدی مسئولیت سرپرستی مخابرات منطقه زنجان شاهد همدلی و همکاری خوبی در این استان بودم و با یکدلی و همراهی، ارتباطات پایدار در استان زنجان برقرار بود.

 

مهندس میری ، سرپرست جدید مخابرات منطقه زنجان نیز با قدردانی از اعتماد مدیران شرکت مخابرات ایران اظهار داشت : خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را با مسئولیت بیشتر فراهم نمود تا دین خود را ادا نمایم.

 

وی با تشکر از فعالیت ها و اقدامات انجام شده توسط مدیران قبلی تصریح کرد : اکنون که مخابرات منطقه زنجان جایگاه و رتبه قابل قبولی را به خود اختصاص داده است، مرهون تلاش های مدیران گذشته هستیم و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

 

لازم به ذکر است مهندس میری پیشتر به عنوان مدیر دفتر مدیر مخابرات منطقه زنجان مشغول فعالیت بوده است.

لباسکار صنعتی کسا