۰۱ مهر ۱۳۹۹ | 19:30
کد خبر : 23572

مدیر عامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

مدیریت محترم عامل این شرکت با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت ورق آرین پاژ،‌ در این پیام آمده است:

در پیشینه ایران اسلامی، دوره های غرورآفرین بسیاری وجود دارد که موجب مباهات و سربلندی ملت  ایران می باشد و گرامیداشت این یاد و خاطره ها امری بدیهی و گاه بواسطه اهمیت ویژه آنها، ضروری است. یکی از این مقاطع پرشکوه، هشت سال دوران دفاع مقدس و ایامی است که عزت و عظمت و استقلال ایران اسلامی بواسطه آن تثبیت گردید. دوران دفاع مقدس سال های حماسه جهاد و ایثار و دفع متجاوزینی بود که با حمایت استکبار قصد براندازی انقلابی را در خیال باطل خود داشتند که امید مستضعفین جهان است. اما به مدد نصر پروردگار، استکبار جهانی نه تنها به آرزوی واهی خود نرسید بلکه این مردم مومن، رزمندگان والا مقام و خانواده معظم شهداء بودند که سرنوشت جنگ را به نفع اسلام عزیز رقم زدند.

جنگ تحمیلی علیه ایران جنگی متعارف نبود. رژیم بعثی صدام به نمایندگی از تمامی قدرت های مستکبر به میهن اسلامی ما تجاوز نمود اما با استعانت از خداوند به برکت راهبریهای امام راحل عظیم الشأن و ایثارشهداء در نهایت  شکستی تاریخی را پذیرا شد. شهدای دفاع مقدس در این آزمون  الهی والاترین انسان ها بودند که با نثار خون خود استقلال و عظمت انقلاب اسلامی را ضمانت نمودند.

هفته دفاع مقدس نماد و الگوی انسجام، اراده و حضور مردم کشورمان برای دفاع از آرمانهای مقدسی  است که با تبعیت از ولایت و با تمسک به قرآن به نقش آفرینی در تاریخ پرداختند و با ایثار جان خود توانستند آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به پیشگاه مقام معظم رهبری، همه مردم ایران، رزمندگان عزیز، خانواده معظم شهدا و بویژه شهدای معزز صنعت فولاد کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و عزت و سربلندی  ایران اسلامی و توفیق بیش از پیش مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه پروردگار عالمیان مسئلت دارم.

روابط عمومی شرکت صنعت ورق آرین پاژ

لباسکار صنعتی کسا