۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | 19:14
کد خبر : 23243

طائرپور: گروه بهمن در این سال ها حمایت خوبی از ما داشته است

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: گروه بهمن در این سال ها حمایت خوبی از ما داشته و با وجود اینکه ما چند پیشنهاد برای اسپانسر داشتیم اما قبول نکردیم.

به گزارش برداشت روز، گروه بهمن در سال گذشته برای نخستین بار قهرمان مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور شد .این تیم برای لیگ جدید از دو هفته قبل تمرینات خود را آغاز کرده است. مسابقات لیگ برتر امسال آبان‌ماه و به صورت نیمه متمرکز برگزار خواهد شد.
پریناز طائرپور سرمربی گروه بهمن درباره وضعیت تیمش، اظهار داشت: امسال یکی از بازیکنان ما رفت و ما هم یک بازیکن جایگزین کردیم. تغییر دیگری در تیم نداشتیم و قرار است برای پنجمین سال با نام گروه بهمن در لیگ شرکت کنیم. گروه بهمن در این سال ها حمایت خوبی از ما داشته و با وجود اینکه ما چند پیشنهاد برای اسپانسر داشتیم اما قبول نکردیم.
وی افزود: این اسپانسر تا جایی که بتواند به ما کمک می‌کند. سال گذشته به خاطر قرعه‌ای که داشتیم سفرهای زیادی رفتیم به همین دلیل هزینه‌ها زیاد شد اما اگر مسابقات امسال در تهران برگزار شود، هزینه‌ها هم کمتر می‌شود.
گفتنی است تیم بانوان گروه بهمن در سال گذشته موفق به کسب نایب قهرمانی مسابقات غرب آسیا، مقام نخست سوپر جام و تیم امید باشگاه های تهران و قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور شد که در بین تیم های بانوان، پرافتخارترین تیم بسکتبال کشوری محسوب می شود.

لباسکار صنعتی کسا