۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | 19:50
کد خبر : 23037

کسب مقام سومی بیمه حکمت در مسابقات تنیس جام حذفی کشور

مسابقات جام حذفی کشور با عنوان «یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در دهکده ورزشی چهار باغ شهر کرج برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، در نخستین باز‌ی‌ها تیم «ول سرویز» با نتیجه ۲ بر صفر تیم «هیات تنیس کرمان» را شکست داد،  آکادمی «تنیس مهذب نیا» با نتیجه ۲ بر یک  تیم «بومرنگ» را مغلوب کرد، تیم «بیمه حکمت صبا» با نتیجه ۲ بر صفر مقابل آکادمی «تنیس مهذب نیا» به برتری رسید و تیم «شهید شرافتی» با همین نتیجه مقابل آکادمی «تنیس طاهری» شکست خورد.

به این ترتیب با پایان یافتن روز نخست بازی‌ها، تیم‌های ول سرویز، بیمه حکمت صبا، آکادمی تنیس اکبر طاهری و آکادمی تنیس مهذب‌نیا به‌عنوان چهار تیم یک چهارم نهایی معرفی شدند.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات تیم «توسعه امین دارو تهران» توانست با برتری ۲ بر یک مقابل آکادمی «تنیس مومن‌زاده» به‌عنوان نخستین تیم به دیدار پایانی راه یابد و در دومین مسابقه تیم «ولسرویسز ایران» موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم «بیمه حکمت» عبور کند و به‌عنوان تیم دوم راهی فینال شود.

بر این اساس، در فینال این دوره از رقابت‌ها تیم «ولسرویسز» توانست با نتیجه ۲ بر یک «توسعه امین دارو»‌ را شکست دهد و صاحب عنوان قهرمانی شود و تیم «توسعه امین دارو» عنوان نایب قهرمانی را تصاحب و تیم‌ «بیمه حکمت صبا» در جایگاه سوم ایستاد.

گفتنی است، عبدالرضا آریان فرد، آریان احمدیان، انوشا شاهقلی، اشکان شکوفی و مهدی سوری به ترتیب بعنوان سرپرست، مربی، و بازیکن های تیم تنیس بیمه حکمت بودند.

بر پایه این گزارش، در دیدار پایانی و مراسم اختتامیه بازی‌ها، جمشید تقی‌زاده معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌ها وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس،امیرحسین موسوی رئیس کمیته مسابقات، امیر دریادار جعفری طهرانی رئیس هیات تنیس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش حضور داشتند.

یادآور می شود، رقابت‌های تنیس جام‌حذفی کشور با حضور ۹۷ تیم  برگزار و تیم تنیس بیمه حکمت توانست مقام سومی مسابقات را از آن خود نماید.

لباسکار صنعتی کسا