۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | 19:13
کد خبر : 22917

عرضه اولیه پتروشیمی اروند، در آینده نزدیک

مدیرعامل پتروشیمی اروند گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، نماد پتروشیمی اروند به زودی روی تابلوی بورس قرار خواهد گرفت و سهام آن، عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسن نشان‌زاده گفت:پتروشیمی اروند به عنوان بزرگترین تولید کننده pvc  ایران، از امروز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه گام مهمی را برای ورود به بازار سرمایه برداشت.

وی افزود: بازار سرمایه کشور با حضور بالغ بر  ۶۰۰ شرکت بعنوان یکی از بازارهای شفاف و مورد اقبال ارکان نظام بوده که ورود پتروشیمی اروند به این بازار می‌تواند بر اعتبار بین‌المللی شرکت بیافزاید.

مدیرعامل پتروشیمی اروند تصریح کرد: در حال حاضر اقتصاد کشور از بانک محوری به سمت محوریت بازار سرمایه در حرکت است و در این موج خروشان شرکت پتروشیمی اروند بایستی جایگاه خود را بدست آورد.

وی با بیان اینکه با تلاش بی‌وقفه کارکنان و مدیران مجموعه و حمایت‌های سهامداران، عمده فرآیند پذیرش با سرعت بالایی در حدود ۴ ماه تکمیل شده ، اظهار داشت: این تلاش‌ها به زودی به مقصد نهایی خواهد رسید و نماد معاملاتی شرکت بر روی تابلو بورس خواهد نشست و سهام اروند عرضه اولیه خواهد شد.

نشان‌زاده در پایان با بیان اینکه گام‌های نهایی پذیرش پتروشیمی اروند در حال انجام است، خاطر نشان کرد: پس از جلسات انجام شده با مدیران سازمان بورس و جلسه نهایی که امروز صورت گرفت، بایستی منتظر  کشف قیمت سهام برای عرضه اولیه به بورس در زمانی نزدیک باشیم.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا