۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | 20:08
کد خبر : 22091

پذیره نویسی واحد های پالایشی یکم با پات ادامه دارد

امکان پذیره نویسی واحدهای پالایشی یکم به مدت یک هفته تا تاریخ 26 شهریور 99 تمدید شد. متقاضیان می توانند با استفاده از اپلیکیشن پات و یا سایت ایران کیش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی شرکت ایران کیش؛ بانک تجارت و ایران کیش به منظور حفظ سلامتی شهروندان با توجه به شیوع بیماری کرونا با ایجاد درگاه‌های پرداخت غیرحضوری امکان پذیره‌نویسی سهام دولت در پالایشگاه‌های کشور را بدون نیاز به کد بورسی و تنها با کدملی از طریق صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله فراهم کرده اند.

هموطنان می‌توانند سهام دولت در پالایشگاه‌های کشور در قالب «صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم» را با ۲۰ درصد تخفیف تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۶ شهریورماه خریداری کنند.

پذیره نویسی و خرید واحدهای صندوق سرمایه گذاری برای هر کد ملی(در مجموع صندوق مالی یکم و پالایشی یکم )، حداکثر تا سقف مبلغ ۵۰ میلیون ریال (۵ میلیون تومان) است.

برای دانلود اپلیکیشن پات می توانید با شماره گیری کد #۱ *۷۸۸ * یا از طریق کافه بازار، گوگل پلی، وب سایت شرکت کارت اعتباری ایران کیش اقدام کنید.

 

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌