۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | 18:56
کد خبر : 21990

نشست پایانی و جمع‌بندی سفر مدیر عامل شستا با حضور استاندار، مدیر عامل شستا و شورای‌ سرمایه‌گذاری استان برگزار شد

رضوانی‌فر از تلاش برای ایجاد اشتغال ۱۰۰۰ نفر در صنایع مس سیستان و بلوچستان خبر داد

رضوانی‌فر از تلاش برای ایجاد اشتغال ۱۰۰۰ نفر در صنایع مس سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت:

یکی از فرصت های سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری و ایجاد کارخانه فرآوری در محدوده‌ی معدنی جنگجا نیمروز می‌باشد که در همین ارتباط آمادگی داریم تا با سرمایه گذاری فاز اول کارخانه فرآوری مس را ایجاد نماییم.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم در صدد انجام سرمایه‌گذاریهای زودبازده از جمله گلخانه و دامپروری در استان نیز هستیم و طی بازدیدی که از محل گلخانه های چاه نیمه زهک داشتیم زیرساخت برای اجرا آماده است.

رضوانی‌فر افزود: به جهت ایجاد و اجرای پروژه های زودبازده نیز کنسرسیومی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایجاد نموده‌ایم تا بتوانیم در زمینه‌های مختلف از جمله دامپروری و گلخانه سرمایه‌گذاری نماییم.

وی ادامه داد: برای توسعه محدوده‌ی معدنی خارستان بیدستر شرکت توسعه معادن پارس تامین اقدامات بسیار خوبی انجام داده که این محدوده منبع ثروت غنی برای این منطقه خواهد شد و مورد حمایت‌های زیادی قرار گرفته و این پروژه یکی از علمی ترین طرح‌های اکتشافی به حساب می‌آید.

رضوانی‌فر افزود: جهت توسعه این محدوده معدنی ۶۰ کیلیومتر جاده دسترسی ایجاد شده و در این محدوده مجموعه‌ای از جوانان تحصیل کرده همین منطقه مشغول می‌باشند و بر مبنای برآورده های اکتشافی قطعی که بدست آوردیم جهت توسعه این معدن درخواست گواهی کشف را داده ایم تا برای اجرایی نمودن فاز اول کارخانه فرآوری که همان تاسیس کارخانه استحصال می‌باشد را طی ۱۶ ماه انجام دهیم‌.

این مقام مسئول بیان داشت : شرکت شستا در خصوص سرمایه گذاری در پروژه هایی از جمله تولید ۵۰ مگاوات برق در منطقه میل نادر ، استخراج و فرآوری ماده معدنی تیتانیوم و مس و طلا، و دامپروری در استان سیستان و بلوچستان را دارد.

وی در پایان افزود: تا دوشنبه هفته آینده و بر اساس بازدیدهایی که از سیستان و بلوچستان و بلوچستان صورت پذیرفت بسته‌های سرمایه‌گذاری در این استان را ارایه خواهیم کرد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌