۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | 20:12
کد خبر : 21929

پرداخت هزینه های درمانی سه دهک های اول توسط بیمه سلامت

اگر متقاضیان بیمه سلامت در بین دهک های اول تا سوم باشند، دولت به طور کامل هزینه های درمانی این افراد را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش برداشت روز، قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: یک کار گروه تحت عنوان تامین و رفاه اجتماعی در استانداری داریم که بیمه سلامت هم جزو این کارگروه هست و تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه شده است.

وی افزود: با سامانه‌ای که توسط وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی طراحی شده و با برگزاری آزمون «وسع» می توان نوع دهک متقاضیان بیمه سلامت را تعیین کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پایگاه اطلاعات برخط بیمه شدگان درمان کشور آمار دهک های مختلف را در اختیار دارد تصریح کرد: چنانچه متقاضیان بیمه سلامت در بین دهک های اول تا سوم باشند، دولت به طور کامل هزینه های درمانی این افراد را پرداخت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تعیین دهک های مشخص شده بر اساس درآمد شهروندان و از طریق آزمون وسع است گفت: دهک های چهار به بالا هم مشمول تخفیفات ۵۰ درصد خواهند شد و متناسب با افزایش دهک تخفیفات کمتر می شود.

لباسکار صنعتی کسا