به گزارش برداشت روز، پشتیبانی بانک ملی ایران با سامانهها و خطوط ارتباطی متنوع، پاسخگوی نیازهای مشتریان در تمام ساعات شبانهروز است و مشتریان و کاربران گرامی می توانند برای پاسخگویی به سؤالات و مشکلات در حوزههای مختلف بانکی با پشتیبانی بانک ملی ایران ارتباط برقرار کنند.
راه های ارتباطی مشتریان با پشتیبانی بانک ملی ایران
برای ارتباط با پشتیبانی این بانک روش های متنوعی وجود دارد مانند:
- مرکز ارتباط مردمی پاسخگوی انلاین بانک ملی
- تلفنبانک ملی
- اپلیکیشن ایوا
- شرکت پارس تکنولوژی سداد
- سامانه بام بانک ملی
- کارگزاری بانک ملی ایران
- شماره های پشتیبانی آنلاین بانک ملی ایران
مرکز ارتباط مردمی پاسخگوی انلاین بانک ملی
پشتیبان بانک ملی ایران در طول ایام هفته با شماره های 64140-021 و 66733880-021 آماده پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات مشتریان می باشد.
مشتریان عزیز می توانند برای ارتباط با پشتیبانی بانک ملی با شماره هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم تماس برقرار کنند . بعد از تماس با کلیک بر روی عدد 3 کارشناسان ارتباط مردمی پاسخگو سوالات شما هستند . و عدد 4 به منظور جهت طرح سوال در خصوص سامانه های فنی مانند ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم استفاده می شود.
- شماره ۰۲۱-۶۴۱۴۰ برای پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مشتریان در حوزههای مختلف بانکی در نظر گرفته شده است.
- شماره تلفن ۱۶۷۹: بدون نیاز به پیششماره بهصورت آزمایشی راهاندازی شده و برای پاسخگویی به سؤالات و ابهامهای مشتریان بانک ملی ایران استفاده میشود.
شماره پشتیبانی تلفنبانک ملی
شماره تماس 09622 یا 2784-021
این سامانه طوری طراحی شده است که به راحتی همزمان 128 خط دیجیتال (E1) و 3840 تماس بدون هیچ مشکلی با پشتیبان این بانک برقرار شده است .
خدمات تلفنبانک ملی
- مشاهده مانده حساب
- سه گردش آخر حساب
- پرداخت قبوض
- خدماتی مشتریانی که حساب سیبا دارند
اپلیکیشن ایوا
خدمت جدید اپلیکیشن ایوا با عنوان نشان بانک، شعبه دیجیتال بانک ملی ایران می باشد. این خدمت را می توان محصولی نوین و کارآمد دانست که برای مشتریان بانک این امکان را فراهم می کند تا در شعبه دیجیتال بانک ملی ایران امور مالی و بانکی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق این خدمت (نشان بانک) مدیریت نمایند. دیدگاه و چشم انداز این خدمت قدم گذاشتن در مسیر بانکداری دیجیتال است.
رفع مسدودی کارت بانک ملی با نشان بانک
این امکان از طریق اینترنت برای دارندگان حساب بانک ملی هم امکانپذیر است. در مرحله اول اپلیکیشن ایوا را نصب کنید و در قسمت نشان بانک نسبت به رفع مسدودی کارت بانکی خود اقدام کنید
پشتیبانی خدمات الکترونیکی بانک ملی
شرکت پارس تکنولوژی سداد بهعنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک ملی، به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی سامانههای بام، سیبا، بله و کارتهای بانکی را ارائه میدهد.
شماره تماس: 83376-021 و 83386-021
سامانه بام بانک ملی
آدرس: my.bmi.ir
این برای مشاهده خلاصه حساب، صورتحساب، محاسبه اقساط تسهیلات، پرداخت قبض، انتقال پول و سایر خدمات بانکی میتوانید از این سامانه استفاده کنید.
کارگزاری بانک ملی ایران
ارائهدهنده خدمات معاملات اوراق بهادار، بورس کالا، بورس انرژی و فرابورس بهصورت آنلاین.
آدرس: bmibourse.ir
شماره تماس: ۰۲۱-۸۴۳۵۸
ایمیل: info@bmibourse.ir
سایر شمارههای پشتیبانی مهم
پشتیبانی بام، بله، اپلیکیشن ۶۰، کارت سخا، مسدودی کارت و خدمات ویژه: ۰۲۱-۸۳۳۸۶
امور کارت اعتباری: ۰۲۱-۴۳۰۸۷
سهام عدالت: ۰۲۱-۱۵۶۹
گزارش گمشدن یا سرقت کارت بانکی: ۰۲۱-۶۴۱۴۰
شرایط دریافت دسته چک صیادی از بانک ملی ایران
مشتریانی که در سامانه بام بانک ملی عضویت دارند و دارای حساب جاری فعال هستند، میتوانند با استفاده از روش زیر، نسبت به ثبت درخواست صدور دسته چک صیادی از محل یکی از حسابهای جاری خود اقدام نمایند.
صدور دسته چک جدید، مطابق با دستورالعملهای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و در صورت احراز شرایط زیر امکانپذیر است:
مشتری نباید دارای چک برگشتی یا بدهی معوق (اعم از تسهیلات یا تعهدات) در شبکه بانکی کشور باشد.
حداقل چهار پنجم از برگههای دسته چک فعلی باید مورد استفاده قرار گرفته و به بانک بازگردانده شده باشد. یعنی هنگام درخواست دسته چک جدید، حداکثر یک پنجم برگهها میتواند هنوز استفاده نشده یا در گردش باشد.
مراحل ثبت درخواست صدور دسته چک
1. وارد سامانه بام شوید.
2. از منوی «خدمات چک»، گزینه «درخواست و پیگیری صدور دسته چک» را انتخاب نمایید.
3. بر روی گزینه «ثبت درخواست» کلیک کنید.
4. سیستم شما را به صفحه ثبت درخواست هدایت میکند.
5. از لیست حسابها، شماره حساب جاری مورد نظر را انتخاب نمایید.
6. شعبه افتتاحکننده حساب به صورت خودکار نمایش داده میشود.
7. تعداد برگههای دسته چک به صورت پیشفرض 25 برگی است و قابل تغییر نیست.
8. بر روی «ثبت درخواست» کلیک کنید.
9. پس از بررسی سیستمی شامل استعلام چک برگشتی، بدهی بانکی و میزان استفاده از دسته چک قبلی، در صورت احراز شرایط، درخواست شما در سامانه صیاد ثبت و به شعبه ارسال میشود.
10. اگر در هر مرحله از فرآیند، شرایط لازم را نداشته باشید، پیام مناسبی به شما نمایش داده خواهد شد.
اطلاعات تماس شعبه مرکزی
آدرس: خیابان فردوسی جنوبی – ساختمان ادارات مرکزی بانک ملی ایران
تلفنخانه: ۰۲۱-۶۰۹۹۰۰۰۰
ایمیل: pr@bmi.ir
فکس: ۰۲۱-۶۶۷۳۸۶۰۶
صندوق پستی: ۱۴۴ – ۱۱۳۶۵
کد پستی: ۱۱۳۵۹۳۱۵۹۶
توجه:
در صورت گمشدن کارت بانکی، در ساعات اداری به نزدیکترین شعبه مراجعه کنید. در ساعات غیراداری، با شماره ۰۲۱-۶۴۱۴۰ تماس گرفته یا از طریق تلفنبانک (با داشتن رمز دوم) کارت خود را مسدود نمایید.
ما در این مطلب شما را با پشتیبانی بانک ملی ایران و همچنین راههای ارتباطی این بانک آشنا کردیم . امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.