۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | 20:07
کد خبر : 21080

پاسداشت مقام شامخ شهدا، رویکرد فرهنگی منطقه ویژه خلیج فارس

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس امنیت و شکوفایی امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: تجلیل از مقام شامخ شهدا یکی از اصلی اساسی ترین رویکردهای فرهنگی این مجموعه عظیم اقتصادی است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس،  «حسن خلج طهرانی» در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ضمن تقدیر از تمامی جهادگران اقتصادی به ویژه پرسنل شاغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس که در شرایط ویژه‌ی امروز کشور از هیچ تلاشی برای خدمت به میهن فروگذار نشده‌اند، بیان داشت: امنیت و شکوفایی ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدایی است که با اخلاص و ایمان دست به جانفشانی زدند.
وی پست‌های مدیریتی را جایگاهی موقتی خواند و افزود: چنان‌چه رشادت‌ها و دلاورمردی شهدا را در نظر داشته باشیم، هیچ گاه کج‌روی و کم کاری در نظام اقتصادی کشور به وجود نخواهد آمد.
خلج طهرانی در ادامه اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به عنوان متولی اشتغال در این منطقه عظیم اقتصادی نهایت همکاری را در راستای بکارگیری خانواده‌های شهدا خواهد داشت و ملاحظات قانونی در این استخدام‌ها لحاظ می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در پایان تجلیل از مقام شامخ شهدا را یکی از اصلی اساسی ترین رویکردهای فرهنگی این مجموعه عنوان کرد و گفت: با مزین ساختن برخی از ساختمان‌ها و بلوارهای این منطقه عظیم اقتصادی به نام جلیل القدر شهدا، سعی کردیم نام و یاد این بزرگ مردان را گرامی داریم تا این بزرگواران الگویی برای همه‌ی مدیران، مهندسان، کارگران و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس باشد.

لباسکار صنعتی کسا