۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | 19:55
کد خبر : 20867

حمایت وزیر ارتباطات از برگزاری نمایشگاه الکامپ ۹۹

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از برپایی نمایشگاه الکامپ به صورت محدود و تنها برای بازدید متخصصین آنهم به صورت هدایت شده با زمانبندی مشخص حمایت می کنیم.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه ها، بهمن حسین زاده، با بیان اینکه هفته گذشته جلسه ای با حضور وزیر ارتباطات، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه و نمایندگان انجمن صنفی رایانه برگزار شد، گفت: موضوع این جلسه چگونگی برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۹بود که بر اساس تقویم نمایشگاهی می بایست این نمایشگاه در شهریور سال ۹۹ برگزار شود. وی افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه الکامپ یکی از نمایشگاههای بسیار پر مخاطب در کشور است، پیش نویس ثبت نامی که توسط انجمن فناوری اطلاعات و رایانه فراخوان شده بود، از سوی دستگاههای دولتی، شرکت های استارتاپ و فعالین حوزه نرم‌افزاری مورد استقبال بسیار قرار گرفت.

حسین زاده با بیان اینکه برای برپایی نمایشگاه الکامپ متناسب با محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، به این نتیجه رسیدیم که این نمایشگاه را به صورت جز به جز برگزار کنیم اظهار داشت: در جلسه قبلی که با انجمن صنفی رایانه و فناوری اطلاعات داشتیم، تصمیم گرفتیم نمایشگاه الکامپ در سه بخش مجزا دولت الکترونیک، بانکداری الکترونیک و الکامپ استار( استارتاپ ها) برگزار شود. وی افزود: در جلسه ای که با حضور دکتر جهرمی برگزار شد، ایشان از برپایی نمایشگاه الکامپ به صورت محدود و تنها برای بازدید متخصصین به صورت هدایت شده با زمانبندی کنترل شده حمایت کردند و قول دادند که در صورت استقبال و درخواست بخش خصوصی و استارتاپ ها از برگزاری الکامپ به انجام رایزنی های لازم با ستاد کرونای تهران اقدام کنند.

حسین زاده با بیان اینکه قرار است این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فواصل اجتماعی به صورت محدود برگزار شود، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه همزمان به دو شکل مجازی و فیزیکی خواهد بود و بازدید حضوری آن تنها شامل متخصصینی می شود که کارت دعوت ارائه دهند. مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاهها با تاکید بر اینکه آمادگی داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فواصل اجتماعی، نمایشگاه الکامپ رو برگزار کنیم، گفت: من در این جلسه تاکید کردم چنانچه مقوله دولت الکترونیک و بانکداری الکترونیک در کشور فراگیر شود، قطعا از شیوع ویروس کرونا تا حد بسیار زیادی جلوگیری خواهد شد.

لباسکار صنعتی کسا