۰۸ شهریور ۱۳۹۹ | 19:19
کد خبر : 20613

تایید برگزاری مجامع ۲۲ شرکت بیمه ای توسط بیمه مرکزی

تاکنون بیمه مرکزی صورتجلسات برگزاری مجامع 22 شرکت بیمه ای را تایید کرده است.

به گزارش برداشت روز، مهدی نمن الحسینی مدیر کل نظارت مالی بیمه مرکزی در خصوص زمان برگزاری مجامع بیمه گفت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا برگزاری مجامع شرکت های بیمه ای که تا ۱۲٫۲۹ سال گذشته سال مالی انها بوده تا ۳۱ شهریور سال جاری فرصت دارند صورتهای مالی خود را ارائه دهند.

وی افزود: از میان شرکت های بیمه ای، مجامع ۲۲ شرکت بیمه ای برگزار شده و مجامع سایر شرکت ها نیز در دست اقدام است و تا پایان ماه جاری برگزار خواهد شد.

مدیر کل نظارت مالی بیمه مرکزی تصریح کرد: نمایندگان بیمه مرکزی در جلسات پیش مجمع و همچنین مجامع اصلی شرکت می کنند و نقطه نظرات نظارتی بیمه مرکزی را در زمان تقسیم سود و تصمیم گیری برای صورت های مالی و برنامه های آتی هیات مدیره که به مجامع برای تصویب نهایی ارجاع می شود ،را بررسی می کنند به ویژه در بحث افزایش سرمایه، ضرورت افزایش سرمایه و تقسیم سود نقطه نظرات بیمه مرکزی را اعلام می کنند و در مجمع این نظرات بیان می شود.

نمن الحسینی  افزود: بعد از اینکه مصوبات مجمع که با نظرات بیمه مرکزی و نمایندگان بورس به عنوان نهاد ناظر برگزار شد صورت جلسات مجامع هم ارسال می شود و تمامی شرکت هایی که تا کنون مجامع خود را برگزار کرده اند صورت جلسات خود برای بیمه مرکزی ارسال کرده اند و بیمه مرکزی این صورت جلسات شرکت های بیمه ای را عمدتا تایید کرده است.

لباسکار صنعتی کسا