00:23 - 16 بهمن 1403

آخرین اخبار
گفت‌وگو با «مسلم افشاری» نماینده فعال بیمه سینا در اصفهان
مسلم افشاری با بیش از ۲۸ سال تجربه در صنعت بیمه ،و از نمایندگان فعال بیمه سینا در “جشنواره بیست و یک سالگی” درباره چالشها و دستاوردهای این جشنواره گفت: در دنیای امروز که مشتریان به‌دنبال اطلاعات و خدمات شفاف هستند، مهم‌ترین رکن موفقیت در بیمه،صداقت است.

به گزارش برداشت روز، وی افزود: این شفافیت و صداقت در تمامی مراحل، از مشاوره تا ارائه بیمه‌نامه، باعث شده است که مشتریان به ما اعتماد کنند و این اعتماد به‌طور طبیعی در جذب بیشتر مشتریان نقش مهمی ایفا کرده است.»
افشاری در خصوص جشنواره بیست و یک سالگی بیمه سینا گفت: «جشنواره‌ ای که اخیراً برگزار شد فرصتی استثنایی برای من به‌وجود آورد. این شرایط ویژه، باعث شد تا بتوانم تعداد قابل توجهی بیمه‌نامه‌ صادر کنم و به طور کلی این جشنواره‌ها به تقویت فروش کمک شایانی می کند.
وی همچنین افزود: «در این جشنواره‌ها، با توجه به شرایط ویژه‌ای که داشتیم، توانستم با بسیاری از مشتریان جدید ارتباط برقرار کنیم و در راستای ارتقا فرهنگ بیمه قدمهای مثبتی برداریم.
این نماینده فعال همچنین به همراهی خوب کارکنان شعبه با نمایندگان اشاره کرد و گفت: «ما در بیمه سینا همواره شاهد همکاری بسیار خوب میان همکاران صف و ستاد بوده‌ایم. این همکاری نزدیک و هماهنگی میان تیم‌های مختلف شعبه، باعث سهولت در انجام کارها و ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان گرامی می‌شود.
افشاری در پایان با تأکید بر این‌که موفقیت در دنیای بیمه به توانایی ارتباط برقرار کردن با مشتریان و جلب اعتماد آنها مرتبط است، گفت: «در نهایت، هدف اصلی ما در بیمه سینا همیشه این بوده است که مشتریان احساس کنند در هر شرایطی می‌توانند روی ما حساب کنند. اعتماد مشتریان نتیجه‌ی صداقت، کیفیت خدمات و ارتباطات مستمر و صادقانه‌ای است که در طول این سال‌ها با آنها برقرار کرده‌ایم.»

bardashtrooz.ir/news/203269

اخبار جدید