به گزارش برداشت روز، وی افزود: این شفافیت و صداقت در تمامی مراحل، از مشاوره تا ارائه بیمهنامه، باعث شده است که مشتریان به ما اعتماد کنند و این اعتماد بهطور طبیعی در جذب بیشتر مشتریان نقش مهمی ایفا کرده است.»
افشاری در خصوص جشنواره بیست و یک سالگی بیمه سینا گفت: «جشنواره ای که اخیراً برگزار شد فرصتی استثنایی برای من بهوجود آورد. این شرایط ویژه، باعث شد تا بتوانم تعداد قابل توجهی بیمهنامه صادر کنم و به طور کلی این جشنوارهها به تقویت فروش کمک شایانی می کند.
وی همچنین افزود: «در این جشنوارهها، با توجه به شرایط ویژهای که داشتیم، توانستم با بسیاری از مشتریان جدید ارتباط برقرار کنیم و در راستای ارتقا فرهنگ بیمه قدمهای مثبتی برداریم.
این نماینده فعال همچنین به همراهی خوب کارکنان شعبه با نمایندگان اشاره کرد و گفت: «ما در بیمه سینا همواره شاهد همکاری بسیار خوب میان همکاران صف و ستاد بودهایم. این همکاری نزدیک و هماهنگی میان تیمهای مختلف شعبه، باعث سهولت در انجام کارها و ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان گرامی میشود.
افشاری در پایان با تأکید بر اینکه موفقیت در دنیای بیمه به توانایی ارتباط برقرار کردن با مشتریان و جلب اعتماد آنها مرتبط است، گفت: «در نهایت، هدف اصلی ما در بیمه سینا همیشه این بوده است که مشتریان احساس کنند در هر شرایطی میتوانند روی ما حساب کنند. اعتماد مشتریان نتیجهی صداقت، کیفیت خدمات و ارتباطات مستمر و صادقانهای است که در طول این سالها با آنها برقرار کردهایم.»