۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | 19:07
کد خبر : 20200

بازده سرمایه‌گذاری بیمه زندگی خاورمیانه در بورس

شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، بخشی از سهام موجود در پرتفوی سرمایه‌گذاری شرکت در تیر و مرداد را فروخته و بهای فروش رفته سهام بالغ بر 498 میلیارد و 412 میلیون ریال بوده و سودی که نصیب این شرکت شده است 832 میلیارد و 797 میلیون ریال بوده و به طور میانگین 694 ریال به ازای هر سهم سود به دست آمده است.

به گزارش برداشت روز، مهدی نوروزی، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه بازده سرمایه‌گذاری این شرکت روی سهام ۴۰ شرکت بورسی و فرابورسی را اعلام کرد؛ حالا این سوال مهم مطرح است که سودی که بیمه زندگی خاورمیانه از محل سرمایه‌گذاری در بازار سهام به دست آورده‌اند، به سهامداران می‌رسد یا بیمه‌گذاران این شرکت هم سهمی خواهند برد؟

مهدی نوروزی در نامه‌ای رسمی اعلام کرده که شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، بخشی از سهام موجود در پرتفوی سرمایه‌گذاری شرکت در تیر و مرداد را فروخته و بهای فروش رفته سهام بالغ بر ۴۹۸ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال بوده و سودی که نصیب این شرکت شده است ۸۳۲ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال بوده و به طور میانگین ۶۹۴ ریال به ازای هر سهم سود به دست آمده است.

برآوردها نشان می‌دهد که بازده سرمایه‌گذاری شرکت بیمه زندگی روی سهام ۴۰ شرکت اعلام شده ۶۷ درصد بوده است. فهرست اعلام شده از سوی بیمه زندگی خاورمیانه را نگاه کنید.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا