۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | 20:43
کد خبر : 19550

مدیر امور مالی بانک ملت اعلام کرد: بازگشایی نماد بانک ملت، به زودی

همه کارهای افزایش سرمایه بانک ملت انجام شده و مجوزها اخذ و ثبت شرکت نیز انجام شده است.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، سیدکاظم چاوشی مدیر امور مالی بانک ملت با اشاره به اینکه قرار بود نماد بانک ملت بعد از روز تعطیلی عید غدیر بازگشایی شود، گفت: اما به دلیل طولانی شدن فرآیند ثبت شرکت ها این موضوع به تعویق افتاد.

وی در خصوص زمان بازگشایی نماد بانک ملت گفت: همه کارهای افزایش سرمایه بانک انجام شده، مجوزها اخذ و ثبت شرکت نیز انجام شده است، اما به دلیل شرایط خاص این روزهای بازار تصمیم گرفتیم بازگشایی نماد را در بازاری بهتر انجام دهیم.

وی تاکید کرد: نماد بانک ملت بر اساس برنامه ریزی ها در یک بازار خوب بازگشایی خواهد شد و احتمالا اگر شرایط معاملات بهبود یابد در پایان این هفته یا طی هفته آینده شاهد بازگشت نماد هستیم.

این مقام مسئول در بانک ملت درخصوص برنامه افزایش سرمایه بانک از محل تسعیر ارز نیز گفت: با انجام افزایش سرمایه بانک ملت از تجدید ارزیابی دارایی ها سرمایه بانک به ۲۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی ادامه داد: گزارش های افزایش سرمایه بانک ملت از محل تسعیر ارز آماده شده و قرار است پیش از بازگشایی جزییات این افزایش سرمایه از طریق سایت کدال منتشر شود.

به گفته چاووشی افزایش سرمایه بانک ملت از محل تسعیر ارز حدود ۴۷ درصد خواهد بود.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا