۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | 20:20
کد خبر : 19494

​حجت‌اله صیدی در دیدار استاندار و مجمع نمایندگان استان اعلام آمادگی کرد: تأمین مالی طرح‌های اقتصادی گلستان توسط بانک صادرات

بانک صادرات ایران برای تأمین مالی پروژه‌های اقتصادی، رونق تولید و حمایت از اشتغال پایدار استان گلستان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی، مدیرعامل این بانک در نشستی با استاندار و مجمع نمایندگان استان گلستان، ظرفیت‌های مختلف این استان در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری را مورد اشاره قرار داد و برای تأمین مالی طرح‌های اقتصادی، کمک به بهبود فضای کسب و کار، جهش تولید و تقویت فرصت‌های اشتغال‌زایی در این استان اعلام آمادگی کرد.
هادی حق‌شناس، استاندار گلستان نیز از عزم مدیران استان برای اجرای طرح‌‌های زیرساختی خبر داده و از بانک صادرات ایران برای تأمین مالی طرح توسعه پرورش میگو که با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا اجرا خواهد شد، دعوت به همکاری کرد.
در این نشست، کلیات طرح مورد توافق طرفین قرار گرفت و مقرر شد پس از تدوین و بررسی مدل کسب و کار و روش‌های تأمین مالی، بانک صادرات ایران پرداخت تسهیلات را براساس الگوی توافق شده به سرمایه‌گذاران این بخش آغاز کند.
با توجه به نیاز داخلی و ظرفیت‌های صادراتی محصول میگو، این طرح می‌تواند نقش بسزایی در ارز آوری و توسعه بیش از پیش استان ایفا کند.

لباسکار صنعتی کسا