۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | 20:24
کد خبر : 19356

«رونق تولید» و «جهش تولید»، محور جوایز جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک ملی ایران

کمک به «رونق تولید» و «جهش تولید» در جوایز چهل و یکمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک ملی ایران نیز نمود پیدا کرده است.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جشنواره که آخرین مهلت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی برای شرکت در آن پایان مرداد ماه سال جاری است، مجموعه ای از جوایز «ایرانی» در نظر گرفته شده است.

 

۹۹ کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به مبلغ ۱۰۰۰ میلیون ریال بزرگترین جایزه شرکت کنندگان در این جشنواره است که علاوه بر کمک به خانه دار شدن آنها، می تواند کمکی هر چند کوچک به رونق بازار مسکن باشد.

 

۲۹۹ کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال، ۱۳۹۹ کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و ۱۳۹۹ کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به مبلغ ۱۰ میلیون ریال از دیگر جوایز این قرعه کشی است که همه آنها به نوعی کمک به تولید داخل است.

 

داشتن حداقل مانده ۵۰۰ هزار ریال به مدت ۹۰ روز متوالی و حفظ مانده بالای ۵۰۰ هزار ریال تا روز قرعه کشی شرط شرکت در آن است و در صورت رعایت حداقل موجودی، هر ۵۰ هزار ریال در روز یک امتیاز به شرکت کننده تعلق می گیرد.

لباسکار صنعتی کسا