۰۲:۴۰ - ۸ دی ۱۴۰۳

c45b842d-0110-4962-b55c-99cf0e4d289a

به گزارش برداشت روز،  کارگاه (پنل) تخصصی “نقش آموزش، تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی در تقویت اعتماد عمومی به صنعت بیمه” با ریاست دبیرکل سندیکای بیمه گران و حضور مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی، مشاور منابع انسانی بانک مرکزی، مدیرکل نظارت فنی بیمه های اموال و اتومبیل و رسیدگی شکایات بیمه مرکزی، مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران و دبیر کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.

✅ ‌نقش شبکه های اجتماعی در افزایش اعتماد به صنعت بیمه محور مباحث مطرح شده قمصریان در این کارگاه تخصصی بود.

✅ ارتباط مستقیم با مشتریان، اشتراک گذاری تجربیات موفق، مدیریت بحران، تبلیغات هدفمند، ایجاد برندینگ مثبت و نظرسنجی با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی از مهمترین محورهای ارائه شده در این نشست بود.

🔔 بیمه، شرط عقل است

😊صندوق تامین؛ نهاد ارزش آفرین

bardashtrooz.ir/news/193541

اخبار جدید