به گزارش برداشت روز، کارگاه (پنل) تخصصی “نقش آموزش، تبلیغات و شبکههای اجتماعی در تقویت اعتماد عمومی به صنعت بیمه” با ریاست دبیرکل سندیکای بیمه گران و حضور مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی، مشاور منابع انسانی بانک مرکزی، مدیرکل نظارت فنی بیمه های اموال و اتومبیل و رسیدگی شکایات بیمه مرکزی، مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران و دبیر کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.
✅ نقش شبکه های اجتماعی در افزایش اعتماد به صنعت بیمه محور مباحث مطرح شده قمصریان در این کارگاه تخصصی بود.
✅ ارتباط مستقیم با مشتریان، اشتراک گذاری تجربیات موفق، مدیریت بحران، تبلیغات هدفمند، ایجاد برندینگ مثبت و نظرسنجی با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی از مهمترین محورهای ارائه شده در این نشست بود.
🔔 بیمه، شرط عقل است
😊صندوق تامین؛ نهاد ارزش آفرین