به گزارش برداشت روز، به نقل از روابطعمومی بانکآینده: با حضور دکتر اسکندری مدیرعامل بانکآینده آیین رونمایی در مرکز نمایشگاههای دائمی برج میلاد با هدف معرفی خدمات نوآورانه و ارتقای تجربه مشتریان برگزار شد.
دکتربهمن اسکندری مدیرعامل بانکآینده؛ در این مراسم ضمن تشریح اهداف باشگاه مشتریان همراه کارت، این اقدام را بخشی از استراتژیهای مهم بانک برای توسعه خدمات مشتریمحور دانستند. ایشان اظهارداشتند باشگاه مشتریان همراهکارت پلتفرمی برای قدردانی از وفاداری۲۴میلیون نفر از مشتریان همراهکارت است، این باشگاه به دنبال ارزش افزوده و ارائه خدماتی متفاوت به مشتریان میباشد وگامی بزرگ در جهت تقویت ارتباط بانک با مشتریان وفادار خود محسوب میشود.
محمد رشیدی مدیرعامل همراهکارت نیز اظهار داشت: مشتریان میتوانند خدمات و تسهیلات را روی همراهکارت دریافت نمایند. همچنین خدمات ویژهای در نرمافزار همراه کارت وجود دارد که انحصاراً به کاربرانی که عضو باشگاه مشتریان هستند تعلق میگیرد. محمد رشیدی در ادامه به این نکته اشاره کرد که مشتریان با ثبتنام در بخش باشگاه مشتریان و دریافت فیزیک همراهکارت میتوانند وارد فضای (VIP) باشگاه مشتریان شده و از خدمات آن استفاده کنند. رشیدی همچنین درباره نام همراهکارت توضیح داد، همراهکارت در واقع مرکز تجمیع همه کاربران بانکی ما است و از آن جایی که این کارت برای خرید روزانه در دست مشتریان ما است نام آن را همراهکارت گذاشتهایم.
مدیرعامل همراهکارت درباره جزئیات این محصول عنوان کرد در حال حاضر دومین نرمافزار پرداخت کشور هستیم و خدمات ما در نرمافزار متمرکز خواهد بود و کارت، ابزار ما است تا وارد فضای آفلاین شویم و خریدهای خارج از اکو سیستم را ارائه کنیم.
لازم به ذکر است: کاربر به فراخور زمان و رفتاری که با استفاده از کارت از خود بروزمیدهد میتواند در سطوح مختلف قرار بگیرد و خدمات متفاوتی دریافت نماید. برای مثال کاربر میتواند با استفاده از همراهکارت در شبکه پایانههای فروشگاهی (POS) که شرکای همراهکارت هستند، تخفیف و برگشت نقدی دریافتکند و کاربران عادی همراهکارت مشمول این خدمات نخواهندشد.