۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | 20:16
کد خبر : 19186

مدیر عامل بانک کارآفرین مطرح کرد: ارتقای سواد حرفه‌ای کارکنان بانک کارآفرین در راستای مشتری‌‌مداری

در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان جدید بانک کارآفرین، بر آموزش مستمر و بهینه‌سازی دانش حرفه‌ای کارکنان بانک کارآفرین در راستای مشتری‌مداری تاکید شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک کارآفرین در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان جدید این بانک، بر آموزش مستمر و بهینه‌سازی دانش حرفه‌ای کارکنان بانک کارآفرین در راستای مشتری‌مداری تاکید کرد.

دومین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان جدید بانک کارآفرین در سال ۱۳۹۹ با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی و حرفهای بانکداری از ششم تا بیست‌ویکم مرداد ماه برگزار شد و کارکنان جدید این بانک با گذراندن هشت سرفصل درسی در مباحث آشنایی با بانک، آشنایی با مفاهیم پایه حسابداری در شعب، شناخت پول، اسکناس و انواع ارز، تجهیز منابع پولی، کارگاه سیستم آفرین، حقوق بانکی ۱ و کنترل داخلی، آمادگی لازم را برای شروع به کار در بانک کسب کردند.

بر اساس این گزارش فرزین در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان جدید این بانک با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: آموزش و ارتقای سطح دانش حرفه‌ای کارکنان بانک از اولویت‌ها و برنامه‌های جدی مدنظر ما است که برنامه‌ریزی گسترده و جدی برای اجرای آن در حال انجام است.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از وظایف اجتناب‌ناپذیر سازمان‌ها در شرایط حاضر توجه به آموزش و ارتقای سطح دانش، مهارت، رفتار و بینش آنان است تا بتوانند خود را با تغییرات سریع فناوری‌های نوین هماهنگ و رضایت مشتریان را جلب کنند.

مدیرعامل بانک کارآفرین خاطرنشان کرد: بانک کارآفرین بانکی مشتری‌‌مدار، خوشنام و مورد وثوق مشتریان است و تمامی همکاران باید در جهت حفظ و ارتقای جایگاه بانک تمامی تلاش خود را به کار بگیرند.
وی همچنین با تبیین وضعیت کلی بانک کارآفرین تاکید کرد: خوشبختانه همکاران جدید بانک در دوران ویژه‌ای به استخدام بانک درآمده‌اند که بانک در مسیر رشد و توسعه همه‌جانبه قرار دارد و استراتژی‌‌های مدونی برای تحقق برنامه‌ها طراحی کرده و با همت و عزم تمامی کارکنان در رده‌های صف و ستاد در صدد عملیاتی شدن این برنامه‌ها هستیم.

فرزین همچنین خطاب به کارکنان جدید بانک گفت: مهم‌ترین سرمایه یک بانک موفق، اعتماد مردم است و شما همکاران باید در جهت جلب رضایت مشتریان تلاش کنید. همچنین راستی و درستی و مشتری‌‌مداری را در سرلوحه کار خود قرار دهید که برگرفته از آموزه‌های اخلاقی و دینی ما نیز هست.

لباسکار صنعتی کسا