۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | 19:59
کد خبر : 19155

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس: بیمه سلامت با هدفمندی منابع در مسیر عدالت خدمات گام بر می دارد

رییس مجمع نمایندگان کردستان گفت: تمام تلاش نمایندگان مجلس و مسئولان حوزه سلامت هزینه کرد اعتبارات جهت تحقق عدالت در سلامت و برخورداری نیازمندان است.

به گزارش برداشت روز، پرویز اوسطی در گفت و‌ گو با آی هینا گفت: تمامی تلاش نمایندگان مجلس و مسئولان بر این است تا با هدفمند نمودن منابع حوزه سلامت وبرخورداری مناطق کم برخوردار و نیازمندان، به آرمان عدالت در سلامت دست پیدا کنیم.

نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان یکی از بزرگترین خریداران و تامین کنندگان منابع حوزه سلامت و سازمانی که با حمایت بیمه ای از اقشار کم برخوردار جامعه مانند روستائیان و عشایر، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته نقش بسزایی در این زمینه ایفا می کند. وی تصریح کرد: در چند سال اخیر با تلاش و پیگیری مسئولان ستادی و استانی، سازمان بیمه سلامت ایران عملکرد خوبی داشته که نمونه بارز آن در جذب اعتبارات و پرداخت مطالبات مراکز درمانی است که علاوه بر پرداخت مطالبات معوقه می توان گفت پرداخت مطالبات در این سازمان به روز است.

اوسطی تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران یکی از سازمان های پیشرو در الکترونیک سازی فرآیندها است و خوشبختانه استان کردستان یکی از استان های پیشتاز دراین زمینه است. عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار داشت: از فواید این پروژه ها می توان به دستیابی و رصد داده های آماری مستند و هدفمندو هدفمند نمودن منابع حوزه سلامت برای حمایت بیشتر از اقشار آسیب پذیر و در نهایت نیل به تحقق آرمان های بیمه سلامت اشاره کرد.

لباسکار صنعتی کسا