۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | 15:28
کد خبر : 1863

مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند

همزمان با چهارمین روز از ایام‌ا… دهه مبارک فجر و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران، ضمن حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.
به گزارش برداشت روز به نقل ازروابط‌عمومی بانک صادرات ایران، دکتر حجت‌اله صیدی، مدیرعامل به همراه اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام راحل، ضمن قرائت فاتحه، با اهدای تاج گل از مقام والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجلیل و با آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه این مراسم گفت: در شرایط حاضر، تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) بیش از هر زمان دیگری ضروری است. ما آمده‌ایم تا اعلام کنیم راه امام راحل را همچنان ادامه خواهیم داد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
حجت‌اله صیدی افزود: یکی از سنگرهای مهم در شرایط حاضر، سنگر اقتصاد است. مهم‌ترین شعار برای رسیدن به این هدف متعالی، استقلال است. بدون کار و تلاش مضاعف و حماسه آفریدن در اقتصاد، این هدف میسر نمی‌شود. این رویکرد امروز در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تبلور یافته و مصمم هستیم بانک صادرات ایران نیز در این راه نقش خود را به خوبی ایفا کند.
وی با تشکر از مدیران و دست‌اندرکاران مجموعه مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی(ره) برای میزبانی از زائران افزود: بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید، با اجرای طرح «طراوت» نقش مؤثری در حمایت از واحدهای تولیدی داشته و اقدامات قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته است.
صیدی در پایان با اشاره به تلاش مجموعه بانک صادرات ایران برای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: درون‌زا بودن اقتصاد، افزایش بهره‌وری و مردم‌نهاد کردن اقتصاد، از مهم‌ترین شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است که برای دستیابی به این اهداف، از طریق تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی کشور تلاش می‌کنیم.

لباسکار صنعتی کسا