۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | 20:33
کد خبر : 18400

بیمه سلامت درزمینه پیشگیری از مشوق های منطقی استفاده کند/ از عملکرد بیمه سلامت رضایت داریم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه سلامت درزمینه پیشگیری از مشوق های منطقی استفاده کند؛ از عملکرد بیمه سلامت رضایت داریم.

به گزارش برداشت روز، غلامعلی کوهساری درگفت وگو با آی هینا، با اشاره به رضایتمندی بیمه شدگان از خدمات بیمه سلامت دراستان گلستان گفت: با توجه به فعالیت بیمه های مختلف درسطح کشور، بیمه سلامت تاکنون خدمات مناسبی را به بیماران ارایه داده و نبود گزارشی مبنی بر نارضایتی، نشان از عملکرد قابل قبول این سازمان دارد.

نماینده آزادشهر و رامیان درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس درحل مشکلات حوزه سلامت اولویت ها را رعایت می کند افزود: البته باید تدابیرلازم را درجهت کمک به ارتقای کمیت و کیفیت خدمات در بیمه سلامت درنظرگرفت و مجلس از هر راهکار مناسبی که پیشنهاد شود، درخصوص بیمه سلامت استفاده خواهد کرد.
وی با تاکید براینکه بیمه سلامت دراجرای برنامه های عملیاتی مناسب موفقیت های بسیاری را کسب کرده است تصریح کرد: مهم ترین مساله درخصوص بیمه سلامت بهره مندی آحاد جامعه از خدمات مناسب و افزایش تعداد بیمه شدگان است، تا اکثریت بیشتری بتوانند از خدمات بیمه سلامت استفاده کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه باید مراقب هزینه های درمانی و پرداخت از جیب بیماران بود گفت: این مساله مستلزم توجه به شرایط مالی اقشار نیازمند است، ضمن اینکه برای کاهش هزینه های درمان، مقوله پیشگیری و ایجاد مشوق های لازم دراین زمینه هم باید مورد توجه قرارگیرد.

لباسکار صنعتی کسا