۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | 14:44
کد خبر : 180884

طرح شایان بانک ملت فرصتی در عرصه مشتری مداری

امروزه بانک‌ها از نقش مهمی برای تامین مالی و  سرمایه گذاری در بخش های مختلف برخوردار  هستند به طوری که می توان گفت اعطای تسهیلات از سوی بانک‌ها نقطه شروع خلق پول بانکی و مسیر اولیه افزایش نقدینگی برای ورود به عرصه های اقتصادی و مالی است.

به گزارش برداشت روز،  امروزه بانک‌ها از نقش مهمی برای تامین مالی و  سرمایه گذاری در بخش های مختلف برخوردار  هستند به طوری که می توان گفت اعطای تسهیلات از سوی بانک‌ها نقطه شروع خلق پول بانکی و مسیر اولیه افزایش نقدینگی برای ورود به عرصه های اقتصادی و مالی است.

اگر این افزایش نقدینگی به درستی مدیریت شود، می‌تواند به رشد اقتصادی دامن بزند، اما در صورت مدیریت نادرست می‌تواند به رکود و تورم منجر شود.بنابراین هر چقدر تسهیلات بانکی رو به فزونی رفته باشد، می توان به بخش سرمایه گذاری کشور و مهمتر از آن کاهش شدید بیکاری کمک شایان توجهی کرد.

بانک ملت از جمله بانک های شاخص کشور است که همواره در راستای پاسخگویی به نیاز اشخاص حقیقی و بر مبنای اصل مشتری محوری، عمل نموده است و در اعطای تسهیلات به مشتریان خود خود درخشیده است ، یکی از انواع این تسهیلات ، طرح تسهیلاتی با عنوان«شایان یک» است.

در این طرح ،  برای بهره مندی از مزایای این طرح مشتریان ابتدا باید نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت«شایان یک» و ایجاد معدل لازم اقدام نمایند و پس از آن متناسب با دوره سپرده گذاری (از ۲ ماه تا ۶ ماه)، در صورت احراز اهلیت و ظرفیت اعتباری و سایر شرایط مورد نیاز در قبال وثایق و تضامین وفق مقررات از اولویت دریافت تسهیلات شایان یک بهره مند شوند.

از جمله مزایای تسهیلات طرح شایان یک

می توان به امکان دریافت تسهیلات تا ۴.۵ برابر معدل حساب،امکان دریافت تسهیلات تا ۶میلیارد ریال،امکان پرداخت تسهیلات خرد به معرفی‌شدگان مشتریان مهان و پرسنل بیمه شده شرکتهای ثبتی  اشاره کرد.

نکته حایز اهمیت در خصوص طرح شایان مهر این است که مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات از ۱۲ ماه تا ۳۶ ماه و نرخ سود این تسهیلات۱۴%، ۱۸% و ۲۳% است.

شرایط نحوه دریافت تسهیلات طرح شایان یک نیز برای اشخاص حقیقی و حقوقی است به طوری که تمامی افراد حقیقی می‌توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت شایان یک(۰.۰۱%) در چارچوب شرایط طرح نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

اشخاص حقوقی از جمله شرکت‌ها یا سازمان‌ها، می توانند نسبت به افتتاح حساب کوتاه مدت شایان یک(۰.۰۱%) اقدام نموده و مطابق شرایط طرح، کارکنان بیمه شده خود را جهت دریافت تسهیلات متناسب با امتیاز اکتسابی تا سقف فردی ۳ میلیارد ریال به این بانک معرفی نمایند.

اشخاص حقیقی و حقپقی باید نسبت به افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری عادی یا سپرده قرض الحسنه جاری در بانک ملت و یا افزایش موجودی حساب های فعلی خود اقدام نمایند و مدت ماندگاری انواع سپرده بانکی نیز باید بین ۲ الی ۱۲ ماه باشد.

در صورتی که اشخاص حقیقی و یا افراد معرفی شده از سوی اشخاص حقوقی شرایط ذکر شده را داشته باشند می توانند درخواست خود را برای دریافت وام طرح شایان ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست و بررسی شرایط لازم نوبت به آگاهی از مدارک هویتی همچون شناسنامه و کارت ملی،اسناد مربوط به حساب سپرده در بانک ملت و مدارک مربوط به ضامن یا ضامنین در صورت درخواست بانک برای دریافت وام طرح شایان بانک ملت میرسد,. پس از ارسال مدارک،در صورت موافقت بانک، باتوجه به معدل حساب و احراز شرایط، مبلغ وام در زمان مشخصی به   مشتریان پرداخت خواهدشد.

مشتریان حقیقی و حقوقی بانک می توانند از طریق ثبت نام غیر حضوری وثبت درخواست به سایت رسمی بانک ملت به نشانی bankmellat.ir

مراجعه کرده و از منوی بانکداری الکترونیک  گزینه پیشخوان الکترونیک بانک ملت را انتخاب  و سایر مراحل دریافت این وام را طی کنند و حتی می توانند نسبت به ثبت نام حضوری نیز اقدام کنند.

تجارتخانه آراد برندینگ