۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | 19:39
کد خبر : 18007

پیام مدیرعامل شرکت ماهان به مناسبت روزخبرنگار

دکتر ابراهیم صادقی مدیرعامل شرکت گسترش صنایع ومعادن ماهان ،درپیامی فرارسیدن روزخبرنگاررا به اصحاب رسانه تبریک گفت .

درپیام وی آمده است :هفدهم مرداد ازراه رسید،موسمی که باید روزخبرنگار ومقام شامخ اصحاب رسانه واهالی قلم را گرامی داشت.دردورانی قرارداریم که اطلاع رسانی  وخبر دومقوله مهمی هستندکه بطورعجیبی درهم تنیده شده اند وخبرنگاران ،بعنوان دیده بانان امین جامعه عینیت بخش آگاهی ودانش عمومی هستند.

امروزهیچکس منکر نقش فزاینده وساختارساز رسانه ها وخبرنگاران نیست ورشد سریع ابزارهای تکنولوژیکی باعث شده است تافرآیندعملکرد خبرنگارورسانه اش بیش ازگذشته به چشم آید ودیده شود.همین امر باعث می شود تادقت وامانتداری خبرنگاران بروظایف آن ها درقبال افکارعمومی دوصدچندان شود.

خبرنگاران امروز جامعه را، بحق می توان درزمره افراد مخلص ؛حق طلب وعاشق قلمداد کرد که صرفا باعشق به حرفه شان باهمه کمی وکاستی ها می سازند وازمدارصداقت ودرستی خارج نمی شوند.

هفدهم مردادکه مصادف است با شهادت محمود صارمی درحقیقت روزتکریم وتشکرازکسانی است که جان خودرا برای آزادی وحقیقت اندیشی فداکردند تانشان دهند درمسیر پرتلاطم حرفه ای شان تاچه حدحاضربه فداکاری هستند.

 انتظارامروزافکارعموی ازخبرنگاران زحمتکش وپرتلاش این است که به دور از غرض ورزی ؛ ،افترا و تهمت دوری گزیده و همیشه با عشق و حوصله به رسالتشان بپردازند.

اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید گرانقدر محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران صدیق و کوشا تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق ایشان را خواستارم.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌