۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | 19:37
کد خبر : 17731

دومین جلسه مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار شد

دومین جلسه مجازی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد و مدیران ستادی با کارکنان سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، صبح امروز دومین نشست مجازی مدیرعامل با روسا و کارکنان مناطق ۳۲ گانه صندوق در سراسر کشور برگزار شد.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد در این نشست و در ادامه نشست پیشین که روز دوشنبه ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۹ از همین طریق برگزار شده بود، به برنامه های در حال اجرا اشاره و گفت: همانطور که در جلسه قبل اشاره شد، یکی از اولویت های مهم صندوق قرض الحسنه شاهد در سال جاری، ایجاد بسترهای لازم در بخش فناوری اطلاعات  برای تسهیل در ارائه خدمات و تسهیلات درخواستی اعضاء با استفاده از تکنولوژی های روز در کمترین زمان ممکن است که برای دستیابی به نتیجه مطلوب قطعا پیشنهاد همکاران شاغل در استان ها به عنوان پرسنل صف صندوق حائز اهمیت و راهگشا خواهد بود.
دکتر اسلام کریمی افزود: صندوق قرض الحسنه شاهد در سال های اخیر همواره تلاش کرده تا علاوه بر انجام وظایف قانونی خود، در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز بتواند به مردم عزیز کشور به ویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و خانواده های کارکنان خدمات رسانی کند.
وی اظهار کرد: تمام تلاش های همکاران در ستاد و شما عزیزان در استان ها صرفا برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو است که در این راه باید با همدلی و تلاش مضاعف گام یرداریم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.
در ادامه تعدادی از  کارکنان و روسای مناطق صندوق به نوبت از طریق بستر فراهم شده به صورت صوت و تصویر نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را مستقیم و چهره به چهره با مدیرعامل و دیگر مدیران ستادی صندوق قرض الحسنه شاهد مطرح کرده و پاسخ های خود را دریافت نمودند.
پیش از پایان نشست، مدیران ستادی در مدت زمان مشخص شده بصورت اختصار به اهم برنامه های در دست اقدام مدیریت متبوع خود اشاره کردند.

لباسکار صنعتی کسا