۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | 20:09
کد خبر : 17606

پیام تشکر مدیرعامل به مناسبت راه اندازی کامل فاز ۲ فولادسازی

مهندس "علی دهاقین" مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در پیامی انجام موفقیت آمیز نخستین عملیات تولید شمش در واحد ریخته گری مداوم فاز 2 فولادسازی و راه اندازی کامل این طرح عظیم فولادی را به همکاران تبریک گفت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در متن کامل این پیام چنین آمده است:

 

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در سالی که به نام “جهش تولید” نامگذاری شده، همه توان خود را بکار گرفته تا با بهره برداری از فاز دوم فولادسازی این مجتمع، ظرفیت تولید سالیانه خود را با جهشی دو برابری به ۲میلیون و ۴۰۰هزار تن افزایش داده و افتخارات سالیان اخیر خود را تداوم بخشد.

 

خداوند را شاکریم که از نخستین ماه های بهار امسال و در شرایط سخت متاثر از تحریم ها و شیوع بیماری کووید ۱۹، آخرین مراحل تست های راه اندازی این کارخانه با تکیه بر توانمندی متخصصان داخلی و بدون حضور کارشناسان خارجی با موفقیت به انجام رسید؛ کوره قوس الکتریکی به ظرفیت ۲۱۰ تن، در ۲۵اردیبهشت ماه راه اندازی و انجام عملیات نخستین ذوب با استفاده از کوره پاتیلی به ظرفیت ۱۷۰ تن در نهم تیرماه، صورت گرفت تا مقدمات لازم برای تولید محصول نهایی فراهم شود.

 

به دنبال رقم خوردن این موفقیت ها در دهمین روز از مردادماه که با عید سعید قربان مقارن شده بود، در سایه لطف و عنایت پروردگار و به همت مهندسان، متخصصان و کارگران حماسه آفرین این شرکت و با تکیه بر دانش و توانمندی فنی جوانان ایرانی و بدون حضور سوپروایزر خارجی، گامی بلند در مسیر “جهش تولید” و “تحقق اقتصاد مقاومتی” برداشته شد و نخستین عملیات تولید شمش در واحد ریخته گری مداوم فاز دوم فولادسازی با موفقیت به انجام رسید؛ دستیابی به این موفقیت بزرگ که نقطه شروع بهره برداری از فاز دوم فولادسازی این مجتمع عظیم فولادی است، را خدمت تمامی همکاران به ویژه فولادگران بااراده، پرتلاش و خستگی ناپذیر پروژه فولادسازی و بهره برداران خطوط تولید و همه افرادی که مستقیم و غیر مستقیم در کسب این توفیقات سهیم بوده اند، صمیمانه تبریک می گویم.

 

یقیناً کسب این افتخار سترگ، حاصل به ثمر نشستن چندین سال تلاش بی وقفه و مرهون همدلی و مسئولیت پذیری شما همکاران سخت کوش بوده است که در مسیر سربلندی کشور عزیزمان هوشمندانه تهدیدات را به فرصت تبدیل نموده اید. بر همین اساس، بر خود واجب می دانم که مراتب قدردانی و قدرشناسی خود را به محضر شما افتخارآفرینان اعلام نمایم.

 

امیدوارم روزهای پیش رو در ‌سال ۹۹ آکنده از امید و تلاش برای دستیابی به دستاوردهای جدید باشد و با پایداری تولید و عرضه محصول به بازارهای هدف به همراه افزایش مقاصد و حجم صادرات و افزایش فروش، شاهد کسب موفقیت های بیشتر در کارنامه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش باشیم.

 

علی دهاقین/ مدیرعامل

لباسکار صنعتی کسا