۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | 21:46
کد خبر : 17547

نمایشگاه بین المللی مالزی دربهای خود را گشود

مرکز تجارت و نمایشگاه بین المللی مالزی (MITEC) دربهای خود را بر روی رویدادها گشود.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز تجارت و نمایشگاه بین المللی مالزی (MITEC) در تاریخ اول ژوئیه سال ۲۰۲۰ (۱۱تیر ماه۹۹)، دربهای خود را برای صنعت رویدادهای تجاری مالزی بازگشایی کرده است.

این مرکز به عنوان بزرگترین مکان نمایشگاهی کشور مالزی، بهینه سازی فضا برای برقراری فاصله گذاری اجتماعی همراه با رعایت دقیق رویه های ایمنی و پروتکل های بهداشتی که توسط شورای امنیت ملی و وزارت بهداشت مالزی صادر شده را برای تأمین امنیت میهمانان امکان پذیر ساخته است.
رویه های استاندارد عملیاتی مرکز تجارت و نمایشگاه بین المللی مالزی (MITEC)  شامل: آموزش مداوم کارکنان، افزایش آگاهیهای عمومی و ایجاد نمایشگرهای چندرسانه ای ، برقراری فاصله گذاری اجتماعی در مناطق عمومی و مکان رویدادها، ایجادکد MySejahtera QR برای غربالگری الکترونیکی سلامت و تکمیل فرم خود اظهاری سلامت، بررسی دمای بدن ، ضد عفونی کردن دست ، ایجاد استاندارد ISO 22000 و قواعد پیشرفته ایمنی مواد غذایی، نظافت روتین سطوح، کاهش  تماسها، کنترل کیفیت هوا و سیستم های نظارتی روزانه.
این مرکز همچنین با دفتر کنوانسیون و نمایشگاه های مالزی (MyCEB) برای برنامه های “بیایید فردا ملاقات کنیم” و “بیایید با هم بصورت محلی ملاقات کنیم” با هدف تحریک صنعت رویدادهای تجاری داخلی و تشویق رویدادهای جدید داخلی در مالزی همکاری می کند.
آقای گونتر بیسل ، مدیر اجرایی تجارت بین المللی مالزی می گوید: “سلامتی مدعوین و کارکنان ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا ما عملیات خود را از ادامه می دهیم و به همین دلیل تیم ما کلیه دستورالعمل های بهداشتی را در محل اجرا می نماید، تا به تمامی رویدادهایی که در مرکز تجارت و نمایشگاه بین المللی مالزی (MITEC) برگزار خواهد شد، اطمینان ببخشیم.

لباسکار صنعتی کسا