۱۱ تیر ۱۴۰۳ | 22:08
کد خبر : 172082

نجارزاده در نخستین المپیاد ورزشی فرزندان پسر کارکنان عنوان کرد:

اجرای طرح استعدادیابی ورزشی کارکنان بانک ملی ایران؛ به زودی

نجارزاده در نخستین المپیاد ورزشی فرزندان پسر کارکنان از اجرای طرح استعدادیابی ورزشی کارکنان بانک ملی ایران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نخستین المپیاد ورزشی فرزندان پسر کارکنان و بازنشستگان بانک ملی ایران با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از فرزندان ورزشکار و و مربیان آن‌ها با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و همچنین دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران در شهر بابلسر با اجرای مراسمی رسمی آغار بکار کرد.

ابوالفضل نجارزاده در این مراسم با بیان این که طرح استعدادیابی ورزشی در بانک ملی ایران را از پایه اجرا خواهیم کرد، گفت: تلاش‌های بسیاری برای برگزاری هر چه بهتر و منسجم‌تر این دوره از رقابت‌های ورزشی در بانک ملی ایران انجام شده است.

وی با اشاره به این نکته که در دولت سیزدهم حوزه ورزشی بانک ملی ایران تقویت شد، افزود: در سال ۱۴۰۳ برای توسعه ورزش در سطح کشور برنامه‌های بسیاری داریم.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده برای حمایت از فعالیت‌های ورزشی کارکنان این بانک گفت: سال گذشته از ظرفیت‌های قانونی استفاده کردیم و توانستیم پهلوانان و قهرمانان ورزشی را در این بانک جذب کنیم. همین روند جذب ورزشکاران و قهرمانان ملی و المپیادی امسال هم تداوم دارد.

نجارزاده با اشاره به این‌که در حوزه ورزش حرفه‌ای تصمیم داریم ورزش کشتی را در بانک ملی احیاء کنیم، تصریح کرد: به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش علاقه‌مند هستیم و اولویت اصلی ما فرزندان کارکنان بانک هستند. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و زیرساخت‌های موجود امیدواریم که فرزندان همکاران در سال‌های آینده به تیم ملی ایران راه پیدا کنند.

وی با اعلام اینکه برای توسعه ورزش باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام دهیم، گفت: برای توسعه ورزش از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم و اگر استعداد ورزشی بین کارکنان و فرزندان آن‌ها وجود داشته باشد، به‌طورحتم مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

نجارزاده: برگزاری المپیاد ویژه کارکنان بازنشسته بانک ملی ایران؛ به زودی

مدیرعامل بانک ملی ایران از برنامه‌ریزی برای برگزاری المپیاد ویژه برای همکاران بازنشسته این بانک خبر داد و گفت: بازنشستگان سرمایه‌های بزرگ این مجموعه هستند.

شایان: نقش بی‌بدیل بانک ملی ایران در توسعه ورزش کشور

محمود شایان عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که قهرمانان زیادی توسط بانک ملی به تیم‌های ملی کشور راه یافته‌اند، افزود: بانک ملی از گذشته تاکنون در توسعه ورزش کشور نقش اساسی داشته و توانسته قهرمانان ملی و المپیادی زیادی را مورد حمایت قرار دهد. انتظار داریم از این مسابقات هم نفرات برتر به ورزش ملی کشور معرفی شوند.

*کاظمی: بانک ملی ایران در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش برجسته‌ای دارد*

حسن کاظمی در بخش دیگری از این مراسم ورزشی،گفت: نقش بانک ملی در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در شبکه بانکی برجسته و با اهمیت است .

وی با اشاره به این‌که برگزاری برنامه‌های ورزشی در نوجوانان و جوانان شور، نشاط و انگیزه ایجاد می‌کند، افزود: اقدامات مناسب و ایجاد هماهنگی خوبی برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها انجام شده است.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با اشاره به اجرای برنامه باستانی در حاشیه مراسم افتتاحیه،گفت: با توجه به ذکر نام امام علی(ع) در این مراسم فضای معنوی خاصی در این دوره از رقابت‌ها حاکم خواهد شد.

کاظمی با بیان این مطلب افزود: اصلی‌ترین کار ما توجه به مسائل اقتصادی است و در کنار مسائلی مالی و اقتصادی در حوزه‌های اجتماعی نقش بانک ملی بسیار برجسته و پررنگ است.

وی با اعلام اینکه روابط عمومی یکی از بازوهای اجرای این دوره از رقابت‌ها است، افزود: با همکاری مناسبی که ایجاد شده امید داریم اتفاقات مناسبی در این حوزه رقم بخورد.

نصرتی: برگزاری مسابقات ورزشی فرزندان دختر کارکنان بانک ملی ایران در شهریورماه

رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران در مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی فرزندان پسر کارکنان بانک، هدف از اجرای این دوره از رقابت‌ها را ایجاد شور و نشاط بین کارکنان و خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: آثار مثبت این رقابت‌ها را بی‌شک در زندگی و تحصیلات هر یک از شرکت کنندگان شاهد خواهیم بود.

بیژن نصرتی در ادامه این مراسم افزود: اقدامات مناسبی برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها با همکاری همه کارکنان به‌ویژه مدیرعامل محترم بانک ملی ایران انجام شده است.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات فرزندان دختر کارکنان بانک ملی ایران و بازنشستگان اشاره کرد و افزود: ۴۹۱ نفر در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند که در شهریور ماه در ۷ رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان این که سه استان لرستان، زنجان و کرمانشاه نماینده‌ای ندارند و استان تهران با اعزام ۸۸ نماینده بیشترین افراد اعزامی را دارد، افزود: سه استان هم با سه نماینده در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند و انتظار داریم استان‌های غایب در این دوره از رقابت‌ها نسبت به اعزام تیم در رقابت‌های آینده اقدام کنند.

رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات مدیرعامل محترم برای برگزاری این دوره از المپیاد ورزشی، افزود: ایده برگزاری این دوره از رقابت‌ها به دستور دکتر نجارزاده به مرحله اجرا رسید و بی‌شک در سایر ارگان‌ها، نهادها و حتی سایر بانک‌ها هم دنبال خواهد شد.

نصرتی یادآور شد: ادارات مختلف ستادی برای برگزاری هر چه بهتر و مطلوبتر این دوره از رقابت‌ها، همکاری‌های مناسب و حمایت‌های بی‌دریغی را با ما داشتند.

وی با بیان اینکه دوایر رفاه ادارات امور شعب استان‌ها در برگزاری مناسب این دوره از رقابت‌ها همکاری بسیار مناسبی داشتند، افزود: در حوزه رفاهی و پزشکی هم هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی در پایان از همکاری روابط عمومی برای ایجاد هماهنگی‌های لازم و اطلاع‌رسانی مناسب به‌صورت ویژه تقدیر کرد.

گفتنی‌ست؛ این مسابقات به مدت ۳ روز در بابلسر و در ۷ رشته ورزشی، کشتی، شنا، دومیدانی، تنیس روی میز، والیبال، فوتسال و شطرنج دنبال می‌شود که ورزشکاران پسر ۲۹ استان در این دوره از رقابت‌ها در رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ