۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | 20:55
کد خبر : 167883

با حضور سازندگان زنجیره تامین شرکت های سازه گسترسایپا و مگاموتور برگزار شد:

همایش تبیین روش جدید تخصیص ارز به قطعه‌سازان زنجیره تامین گروه سایپا

همایش تبیین روش جدید تخصیص ارز به قطعه‌سازان زنجیره تامین گروه سایپا با حضور سازندگان زنجیره تامین شرکت های سازه گستر و مگاموتور برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از سایپانیوز، شرکت سازه گسترسایپا براساس ره نگاشت و برنامه های جدید وزارت صمت در حوزه ثبت برنامه تولید و تخصیص ارز به قطعه سازان زنجیره تامین صنعت خودروی کشور با هدف شناسایی روز افزون سرفصل‌های مورد نیاز ارزی و همچنین تخصیص هدفمند و دقیق منابع ارزی به واحدهای تولیدی زنجیره تامین (قطعه سازان)، با محوریت تبیین و تشریح برنامه مذکور برای جمعی از نمایندگان سازندگان شبکه تامین گروه خودروسازی سایپا همایشی برگزار کرد.

در این سمینار مهمترین موارد الزامات ثبت برنامه تولید و درخواست ارز از سوی نمایندگان وزارت صمت تشریح و توضیحی جامع از چگونگی به‌کارگیری سامانه جامع تجارت ارائه شد.

در خاتمه این نشست نمایندگان شرکت های قطعه ساز سوالاتی در خصوص سامانه تجارت و موضوع این همایش مطرح کردند که از سوی نمایندگان وزارت صمت پاسخ مناسب داده شد و نمایندگانی از سوی شرکت های سازه گستر، مگاموتور و سایپا به منظور همراهی هرچه بیشتر با سازندگان و رفع مشکلات احتمالی با وزارت صمت مشخص شدند.

 

تجارتخانه آراد برندینگ