۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | 19:43
کد خبر : 16729

مجمع گروه صنعت سلولزی تامین (تاسیکو) برگزار شد؛ افزایش ۹ برابری سود خالص سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷

به گزارش برداشت روز، به نقل از شستا رسانه و به نقل از روابط عمومی تاسیکو؛ مجمع سالانه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین ( تاسیکو ) با حضور مدیرعامل تاپیکو، معاون مالی و تامین منابع، معاون نظارت بر امورشرکتها، مدیرعامل و اعضا هیات مدیره و معاونین تاسیکو در محل سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تامین برگزار شد. در این جسله صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ به تصویب مجمع رسید. پیرو تصمیمات مجمع، مبلغ ۷۰۰۰ میلیارد ریال سود جهت تقسیم بین سهامدارن مصوب گردید که با توجه به تقسیم سود ۴۷ میلیارد ریالی سال ۱۳۹۷ رشد تقریبی و چشمگیر ۱۵۰ برابری را داشته است.

این تقسیم سود فوق العاده در کنار رشد ۹ برابری سود خالص امسال نسبت به سال گذشته نمود بیشتری پیدا کرده است. سود خالص گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین در سال مالی ۱۳۹۷ معادل ۸۲۰ میلیارد ریال بوده که این رقم در سال مالی ۱۳۹۸ با رشد تقریبی ۹ برابری به رقم ۷۲۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

در ادامه جلسه مجمع و نظر به تکلیف ابلاغ شده به تاسیکو از سوی تاپیکو و تزریق مالی قسمتی از سرمایه پروژه بیستون در سال ۱۳۹۸، مقرر گردید نصب ماشین آلات مجموعه مطابق برنامه زمان بندی تا پایان سال ۱۳۹۹ به اتمام برسد.

در ادامه پیش بینی گردید که شرکتهای چوب خزر کاسپین و محصولات کاغذی لطیف با توجه به تعیین اعضاء هیات پذیرش شرکت فرابورس و برنامه ریزی های انجام شده تا پایان ماه جاری در فرابورس پذیرش و سهام این شرکتها تا پایان شهریور ماه در بورس عرضه گردد.

گروه صنعت سلولزی تامین در سال ۱۳۹۳ با هدف ساماندهی و مدیریت شرکتهای حوزه صنعت سلولزی تاسیس و ۱۰۰ درصد سهام این هلدینگ متعلق به شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تامین ( تاپیکو ) می باشد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا