۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 21:03
کد خبر : 166616

مدیرعامل بانک ملی ایران در پیامی ضمن گرامی داشت روز «ارتباطات و روابط عمومی» این روز را به تمام کارکنان این حوزه تبریک گفت.

مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در متن پیام تبریک ابوالفضل نجارزاده به مناسبت روز «ارتباطات و روابط عمومی» آمده است: قدمت ارتباطات و تبادل اطلاعات به شکل‌گیری اولین تمدن‌های کهن باز می‌گردد، اما روح جستجوگر انسان دوره‌ای نوین با قابلیت‌ها و نیازمندی‌های جدید را برای بشر به‌وجود آورده است. امروزه روابط عمومی‌ها به‌عنوان آینه‌ای تمام قد شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت‌ها ایفای نقش می‌کنند و تعالی و طراوت سازمان در تعامل با جامعه را با هنرنمایی به نمایش می‌گذارند. روابط عمومی با ارتباطاتِ عمومیِ صحیح و سازنده اصلی‌ترین نقش را در توسعه سازمانی، نمود برون سازمانی و سرمایه انسانی دارند که با کوششی آگاهانه جامعه را به سمت اخلاق محوری هدایت می‌کنند تا ژرفای معنای روابطِ انسانی گسترش یابد. بی‌تردید هم‌اندیشی، هم‌سویی، همگرایی و هم‌افزایی در روابط عمومی‌ها تحول‌گرایی در سازمان‌ها را افزایش می‌دهد و بیدارگری جامعه را تقویت می‌کند. ۲۷ اردیبهشت روز گرامی‌داشت ارتباطات و روابط‌عمومی را به تمام مدیران و کارکنان این حرفه دشوار و حساس در سراسر کشور، به‌ویژه به همکاران خوبم در روابط‌عمومی‌های بانک‌ها در سراسر کشور تبریک عرض می‌کنم و برای آنان که دغدغه‌ی صحت، صداقت و حقیقتِ راستین دارند، آرزوی توفیق می‌کنم.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در متن پیام تبریک ابوالفضل نجارزاده به مناسبت روز «ارتباطات و روابط عمومی» آمده است:
قدمت ارتباطات و تبادل اطلاعات به شکل‌گیری اولین تمدن‌های کهن باز می‌گردد، اما روح جستجوگر انسان دوره‌ای نوین با قابلیت‌ها و نیازمندی‌های جدید را برای بشر به‌وجود آورده است.
امروزه روابط عمومی‌ها به‌عنوان آینه‌ای تمام قد شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت‌ها ایفای نقش می‌کنند و تعالی و طراوت سازمان در تعامل با جامعه را با هنرنمایی به نمایش می‌گذارند.
روابط عمومی با ارتباطاتِ عمومیِ صحیح و سازنده اصلی‌ترین نقش را در توسعه سازمانی، نمود برون سازمانی و سرمایه انسانی دارند که با کوششی آگاهانه جامعه را به سمت اخلاق محوری هدایت می‌کنند تا ژرفای معنای روابطِ انسانی گسترش یابد.
بی‌تردید هم‌اندیشی، هم‌سویی، همگرایی و هم‌افزایی در روابط عمومی‌ها تحول‌گرایی در سازمان‌ها را افزایش می‌دهد و بیدارگری جامعه را تقویت می‌کند.
۲۷ اردیبهشت روز گرامی‌داشت ارتباطات و روابط‌عمومی را به تمام مدیران و کارکنان این حرفه دشوار و حساس در سراسر کشور، به‌ویژه به همکاران خوبم در روابط‌عمومی‌های بانک‌ها در سراسر کشور تبریک عرض می‌کنم و برای آنان که دغدغه‌ی صحت، صداقت و حقیقتِ راستین دارند، آرزوی توفیق می‌کنم.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ