۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 23:32
کد خبر : 165870

مجمع فوق العاده شرکت آسان پرداخت پرشین افزایش سرمایه ۶۰درصدی ” آپ “ را تصویب کرد

مجمع فوق العاده شرکت آسان پرداخت پرشین با حضور ۸۸/۱ درصد سهامداران برگزار و افزایش سرمایه ۶۰ درصدی از محل سود انباشته تصویب شد.

به گزارش برداشت روز، مجمع فوق العاده شرکت آسان پرداخت پرشین قبل از ظهر با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و حضور اکثر سهامداران در محل دانشگاه بهشتی برگزار و با توجه به صدور مجوز از سوی سازمان بورس، افزایش سرمایه ۶۰ درصدی از محل سود انباشته تصویب شد.

بر اساس این گزارش، “آپ” به منظور اصلاح ساختار مالی و رعایت الزام بانک مرکزی درخصوص حداقل سرمایه شرکت های پرداخت الکترونیک، جلوگیری از خروج منابع نقدی و تامین سرمایه در گردش لازم جهت خرید تجهیزات فنی، دستگاه‎های پوز و پایانه های فروشگاهی، سرمایه فعلی را از ۵۵۵ به ۸۸۸ میلیارد تومان رساند.

همچنین مجمع فوق العاده با انجام افزایش سرمایه از ۸۸۸ میلیارد به ۱.۲۸ هزار میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کرد تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

همچنین در این مجمع اعلام شد آپ در یک ماه آینده مجمع عادی سالیانه شرکت را برگزار خواهد کرد. در انتهای مراسم نیز به سؤالات سهامداران پاسخ داده شد

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ