۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 21:05
کد خبر : 165499

گزارش روز دوم بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و پتروشیمی؛

امضای تفاهم‌نامه دماوند انرژی عسلویه با یک شرکت دانش‌بنیان/ جلسات کاری فشرده برای توسعه همکاری‌ها با شرکت‌های ایرانی و تسریع در اجرای طرح‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

در دومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس میزبان تعداد قابل توجهی از مدیران و کارشناسان شرکت‌های ایرانی این صنعت بود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این روز جلسات کاری متعددی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت‌های تابعه گروه از جمله پترول، پتروشیمی پارس، پتروشیمی ایلام، پتروشیمی اروند، پتروشیمی کارون، پتروشیمی خوزستان، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی بندر امام، فجر انرژی خلیج فارس و… با شرکت‌های ایرانی و همچنین شرکت‌های خارجی حاضر و یا بازدید کننده از نمایشگاه برگزار شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه نیز میزبان جلسات متعددی برای توسعه همکاری‌ها با شرکت‌های ایرانی و رفع گلوگاه‌های تولید و تسریع در اجرای طرح‌های گروه با اتکا به توان داخل بود.
در همین راستا، تفاهم‌نامه همکاری بین
شرکت دماوند انرژی عسلویه و شرکت دانش‌بنیان ایران ترانسفور در خصوص بومی‌سازی نیازهای این یوتیلیتی در زمینه انواع ترانسفورماتورهای قدرت، فوق توزیع، توزیع راکتورهای سری و شنت و… منعقد شد.
همچنین برخی از منتخبان مجلس دوازدهم با حضور در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سالن ۳۸B به گفت‌وگو با مدیران گروه پرداختند.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ