۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 20:40
کد خبر : 165481

همکاری استراتژیک سایپا و ورق خودرو چهارمحال و بختیاری؛

گامی بزرگ به سوی خودکفایی

در بازدیدی که از خط تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری انجام شد، مدیران ارشد سایپا و ورق خودرو بر تعامل و هم‌افزایی بیشتر تأکید کردند تا نیاز صنعت خودروسازی کشور به محصولات گالوانیزه را به طور کامل تأمین کنند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری؛محمد رضا نکونام مدیر خرید تأمین کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا به همراه منوچهر محمد علی پور مدیر کیفیت تأمین کنندگان قطعات بدنه،محسن مولوی مدیر مهندسی قطعات بدنه و رنگ ،محمد شریفی مدیر سالن رنگ شماره۲ و محسن حسنی رییس اداره خرید فلزات گروه خودروسازی سایپا از خط تولید شرکت ورق خودرو بازدید نموده و طی نشستی صمیمانه با تیم مدیریتی این شرکت به تبادل نظر در خصوص مباحث فنی پرداختند.
مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری شرایط مساعد حاکم و پتانسیل بالای موجود در شرکت ورق خودرو را تشریح نمود. حمید شجاعی ضمن اعلام آمادگی مجموعه ورق خودروچهارمحال و بختیاری جهت تأمین تمامی نیاز صنایع خودروسازی کشور به محصولات گالوانیزه گفت: رسالت اصلی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خودکفایی کامل صنایع خودروسازی کشور در حوزه محصولات گالوانیزه می باشد و همواره اولویت اصلی ما بر همسویی هرچه بیشتر با مجموعه های خودرو ساز کشور در راستای ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی محصولات تولیدی استوار بوده است. وی افزود : شرکت ورق خوردو آمادگی دارد با تعامل بیشتر و هم‌افزایی بتوانیم یاریگر مجموعه بزرگ خودروسازی سایپا باشیم و هم اکنون کاهش وابستگی این گروه به منابع خارجی در تامین محصولات گالوانیزه را شاهد هستیم.
در ادامه محمد رضا نکونام مدیر خرید تأمین کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری افزود:مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با برخورداری از مدیریت توانمند،نیروهای مجرب ، تکنولوژی روز دنیا و گواهینامه های معتبر بین‌المللی و با تولید محصولات کیفی و گریدهای ویژه گامی بلند در جهت موفقیت و استقلال صنعت خودروسازی کشور برداشته و امیدواریم با برگزاری هرچه بیشتر جلسات فنی بتوانیم به همزبانی فنی و همکاری هرچه نزدیک‌تر و بیشتر دست یابیم. وی خاطرنشان کرد:باپاسخ مثبت آزمایشگاه های گروه خودروسازی سایپا به نمونه های ارسالی از گریدهای ویژه تولیدی در شرکت ورق خودرو، مدیریت گروه سایپا را مصمم کرد که از طریق همکاری هرچه بیشتر با شرکت ورق خودرو هرچه سریع‌تر بتوانیم روند تأمین نیاز خود به محصولات گالوانیزه تولیدی در شرکت ورق خودرو را تسریع نماییم.

وی تاکید نمود هم اکنون این شرکت به تنها منبع داخلی محصولات گالوانیزه گروه خودروسازی سایپا مبدل گردیده و با افتخار در حال گسترش همکاری های خود با شرکت ورق خودرو هستیم. وی یاد آور شد هم اکنون در ساخت بدنه جدیدترین خودروهای تولیدی در گروه خودروسازی سایپا از محصولات گالوانیزه تولیدی در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری استفاده می شود. گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است و گروه خودروسازی سایپا در تلاش است عمده نیاز خود به محصولات گالوانیزه را از تولیدات این شرکت تأمین نماید.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ