۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 17:11
کد خبر : 165443

سرپرست بانک سینا:

برنامه‌های راهبردی بانک سینا با جدیت دنبال می‌شود

سرپرست بانک سینا در بازدید از تعدادی واحد‌های ستادی اظهار داشت برنامه‌های راهبردی بانک سینا با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی سرپرست بانک سینا، در این بازدیدها، ضمن صحبت با کارکنان بخش‌های مختلف، در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های در حال انجام واحدها قرار گرفت.

🟨 ابدالی در بازدید از معاونت مالی با بیان این که بانک سینا در زمره بانک‌های خوشنام و شفاف نظام بانکی است، بر رعایت الزامات و استانداردهای مالی و تقویت سپر نقدینگی بانک تأکید کرد.

🟦 وی در بازدید از معاونت مهندسی و پشتیبانی، این معاونت را خط مقدم تهیه امکانات و تجهیزات فعالیت‌های شبکه بانک دانست و گفت: مدیریت مناسب در حوزه فعالیت‌های مهندسی و پشتیبانی منجر به ایجاد هم‌افزایی و تحولی بزرگ در توسعه و موفقیت خطوط کسب‌وکار بانک سینا می‌شود.

🟨 ابدالی همچنین از اداره حوزه مدیریت و دبیرخانه، اداره امور مدیران و اداره دبیرخانه هیئت‌مدیره بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این واحدها قرار گرفت.

🟦 سرپرست بانک سینا در بازدید از مدیریت امور روابط‌عمومی و مشتریان گفت: اجرای دقیق برنامه‌های وفاداری مشتریان، تکریم مشتریان برتر، تحلیل اطلاعات مشتریان و رصد دقیق نیازها و انتظارات آن‌ها از بانک سینا نقش مهمی در ارتقای جایگاه برند بانک ایفا خواهد کرد. از سوی دیگر، اطلاع‌رسانی دقیق از برنامه‌ها و فعالیت‌های بانک سینا و تبلیغات هدفمند محصولات و خدمات مواردی هستند که به فرآیند جذب و نگهداشت مشتری و ارتقای تصویر ذهنی برند بانک کمک می‌کنند.

🟨 وی در بازدید از اداره تطبیق مقرات، بر ضرورت همکاری تمامی واحدها با این اداره و لزوم رعایت مقررات و الزامات بانک مرکزی در خصوص فعالیت‌های بانک تأکید کرد.

🟦 سرپرست بانک سینا همچنین در جمع همکاران اداره مدیریت تحول، خواستار نظارت دقیق بر اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های طرح راهبردی بانک سینا شد. وی جاری‌سازی طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا در تمام سطوح سازمان را متضمن تحول این بانک برشمرد و گفت: اجرای اثربخش پروژه‌های در دست انجام، نیازمند همراهی و مشارکت جدی همه واحدهای بانک است.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ