۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 22:10
کد خبر : 165377

افق روشن پرتو تابان معادن و فلزات/ رشد ۵۰ درصدی سود خالص سرمایه گذاری

مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری پرتو تابان معادن و فلزات با هدف تشریح عملکرد شرکت پرتو تابان در مقایسه با شاخص‌های بورس و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشابه برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، در حاشیه این مجمع، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پرتو تابان معادن و فلزات به تشریح عملکرد شرکت در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۲ سرمایه ثبتی از ۱۰,۰۰۰ میلیارد ریال با ۳۰۰% افزایش به ۳۰,۰۰۰ میلیارد ریال ارتقا یافت . این در حالی است که ارزش روز سبد سرمایه گذاری این شرکت در پایان سال ۱۴۰۲ به بیش از ۴۰,۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

دکتر متولی در ادامه افزود: سود خالص شرکت پرتو تابان در سال ۱۴۰۲ به ۵,۰۴۱,۵۵۵ میلیون ریال (۵۰۴ میلیارد تومان) رسید که نشان‌دهنده رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال قبل است. این دستاورد در سالی که شاخص کل بورس اوراق بهادار رشدی اندک و حدود ۱۲ درصدی را تجربه کرده، بیانگر عملکرد مناسب سرمایه گذاری‌های شرکت است.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌شود، سود خالص شرکت پرتو تابان در چهارسال گذشته روند صعودی چشمگیری داشته و علی رغم رشد اندک شاخص‌های بورس، همواره از عملکردی فراتر از میانگین بازار برخوردار بوده است.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ