۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 17:57
کد خبر : 165027

میثم عطارزادگان:

حضور شرکت انتقال امواج نوری با معرفی محصولات و خدماتش در ایران اکسپو ۲۰۲۴

رئیس هیات مدیره شرکت انتقال امواج نوری برنا در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو 2024 گفت: همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران( نمایشگاه ایران اکسپو 2024 )، بزرگ‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی - شرکت‌های توانمند در حوزه صادرات که عضو‌ اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران هستند در سالن iHiT حضور یافته و محصولات صادراتی خود‌ را به نمایش گذاشتند.

به گزارش برداشت روز،  میثم عطارزادگان رئیس هیات مدیره شرکت انتقال امواج نوری برنا گفت: بیش از ۲۶۰۰تاجر و بازرگان خارجی از بیش از ۱۰۰کشور از تاریخ هشتم اردیبهشت ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین المللی تهران، محصولات و تولیدات خود را به نمایش گذاشتند و این رویداد، فرصتی طلایی برای جهش تولید با مشارکت مردم بود.

 

رییس کمیسیون مالی و حقوقی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ مقام دولتی ، وزرا ، روسای اتاق های بازرگانی ، نخست وزیر ، رئیس مجلس و دیگر مقامات این کشورها از نمایشگاه بازدید کردند گفت: در واقع ایران اکسپو ۲۰۲۴ با گردهم آوردن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تجار از سراسر کشور، بستری مناسب برای معرفی توانمندی‌های ایران به بازارهای جهانی و انعقاد قراردادهای تجاری با خریداران بین‌المللی فراهم کرده است .حضور فعال شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه، می‌تواند به افزایش سهم ایران در بازارهای صادراتی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کشور کمک شایانی کند.

 

وی با اشاره به حضور شرکت انتقال امواج نوری برنا در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ گفت: ما نیز در این‌نمایشگاه شرکت کردیم، شرکت انتقال امواج نوری برنا بزرگترین شرکت فروش و تولید تجهیزات مخابراتی، طراحی و اجرای پروژه های مخابراتی فیبر نوری و FTTH، نگهداری و تست شبکه و انواع بستر های مخابراتی و حفاظتی در کشور است که با محصولات و خدمات جدید خود در ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشت.

 

وی با بیان اینکه درپنج روز برگزاری نمایشگاه ،میزبان مدیران و مسوولان مختلف و از طرفی همکاران عزیزمان در حوزه های ارتباطاتی بودیم گفت: شرکت انتقال امواج نوری برنا علاوه بر تخصص فعالیت خود در زمینه مخابرات و ارتباطات، تاکنون موفق به برگزاری چندین سمینار تخصصی با موضوعات مرتبط این حوزه و با هدف توسعه دانش، تخصص و افزایش اطلاعات و توانایی های مدیران و کارشناسان شده است ، همچنین فعالیت هایی در زمینه فروش و بازاریابی طرح های مخابرات در چندین استان کشور را دارد. درحال‌حاضر این شرکت همراه با متخصصین مجرب این حوزه در حال تحقیق در خصوص تکنولوژی های جدید استفاده از شبکه فیبر نوری و بستر IP است.

عطارزادگان تاکید کرد: این نمایشگاه ها هستند که ویترین نهایی یک صنعت را به نمایش در می آورند و اقتصاد صنعت های برگزار شده در خود را رونق می بخشند. این نمایشگاه ها هستند که سبب ارتقای سطح صادرات و واردات کشورها می شوند و تقاضا و درخواست های ملت های مختلف را در سطوح بین المللی خود، تشخیص می دهند و برای رفع مشکلات آنان جمعی از کارشناسان و متخصصان پر آوازه را در کنار هم، جمع می کنند و ما نیز در شرکت انتقال امواج نوری برنا حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از اولویت های خود قرار داده ایم.

 

وی در عین حال تاکید کرد: نمایشگاه ایران اکسپو، پرچم برافراشته شده ی تجارت خارجی است که می‌تواند در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم عمل کند. اگر صنعت پتروشیمی و محصولات پایه نفتی را از حوزه صادرات و تجارت خارجی کشور جدا کنیم ۵۰ درصد صادرات کشور کاربرمحور است و هر چه دولت تلاش کند تا صادرات کشور در این حوزه‌ها افزایش یابد در واقع به طور عملی مشارکت مردم را در تولید و تجارت افزایش داده است.ایران اکسپو زمینه‌های رونق اشتغال، تولید با مشارکت مردم را فراهم می‌کند؛ اکسپو این قابلیت را دارد که صادرات را افزایش بدهد

رییس کمیسیون مالی و حقوقی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران یادآور شد:
همزمان با نمایشگاه ایران اکسپو‌ ۲۰۲۴، برپایی نمایشگاه دایمی تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و‌ ارتباطات در سالن iHiT در دستور کار اتحادیه صادر کنندگان صنعت مخابرات ایران قرار گرفت و تعدادی از شرکت های عضو اتحادیه در این نمایشگاه حاضر شدند.

وی افزود:تعدادی کثیری از مدیران و مقامات مسوول با حضور در سالن‌ iHiT از توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بازدید کردند و با مدیران و متخصصان این شرکت‌ها به گفت‌وگو نشستند.

عطارزادگان در عین حال بیان کرد:
همچنین سازمان توسعه همکاری های علمی و معاونت توسعه کسب و کار معاونت علمی ریاست جمهوری و ستاد اقتصاد دیجیتال ، ایجاد نمایشگاه دایمی حوزه فناوری اطلاعات  و‌ ارتباطات در سالن آی‌هیت (iHiT) را تشریح کرده و آمادگی خود را در راستای همکاری پیرامون برپایی نمایشگاه دایمی محصولات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت های واجد شرایط معرفی شده از سوی اتحادیه، اعلام کردند که این اقدام بزرگی در راستای توسعه صادرات و جهش تولید محسوب می شود.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ