۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 22:43
کد خبر : 164756

ابدالی در جمع اعضای هیئت‌عامل تأکید کرد:

توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد

سرپرست بانک سینا گفت: توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های تحولی بانک سینا قرار دارد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی در نخستین نشست با اعضای هیئت‌عامل این بانک ضمن تشکر از همه مدیران و همکاران بانک سینا که در دو سال گذشته توفیقات مختلفی را در شاخص‌های عملیاتی بانک سینا به‌دست آوردند، گفت: بانک سینا در دو سال اخیر توانست ریل‌گذاری جدیدی انجام داده و به سمت مدل‌های جدید کسب‌وکاری در بانکداری حرکت کند.

وی افزود: توجه به حوزه‌های نوآورانه و مبتنی بر فناوری‌های به‌روز بانکداری در مسیر تحول باید در صدر موضوعات بانک قرار گیرد. استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی در سنجش و هدایت نیازهای مشتریان از دیگر اولویت‌هایی است که پیشرویی و پیشگامی بانک سینا را رقم خواهد زد.

ابدالی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان و صندوق توسعه ملی به عنوان سهامداران بانک سینا ظرفیت‌های بالقوه‌ای را برای توسعه بازار، تقویت حوزه‌های کسب‌وکاری بانکداری و… در اختیار این بانک قرار می‌دهد، اظهار داشت: در دوره جدید تلاش می‌کنیم به‌طور کامل منافع تمامی ذی‌نفعان، اعم از سپرده‌گذاران و مشتریان، سهامداران و… را با رعایت همه قوانین و مقررات تأمین کنیم و سهم بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی کشور داشته باشیم.

وی در پایان گفت: بهره‌گیری از خرد جمعی و مشارکت سرمایه‌های انسانی بانک، تضمین‌کننده اهداف ترسیمی جدید برای بانک سینا خواهد بود.

در این جلسه هر یک اعضای هیئت‌عامل بانک نیز گزارش‌هایی در خصوص حوزه‌های فعالیت خود ارائه کردند.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ