۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 18:21
کد خبر : 164480

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

آیین تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ بیمه آسیا با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیر عامل، مدیران، کارکنان و بازنشستگان برگزار شد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل در سخنانی ضمن قدردانی از خدمت صادقانه بازنشستگان، بر لزوم تکریم و حرمت این عزیزان و تقویت پیوند میان آنها و خانواده بزرگ بیمه آسیا تاکید کرد.

🔹مدیر عامل بیمه آسیا افزود: در این زمینه سعی کرده ایم با افزایش بودجه رفاهی بازنشستگان و همچنین ایجاد بسترهایی برای استفاده از تجربیات آنان در قالب شرکت های ارزیاب، در مسیر حمایت از بازنشستگان گام برداریم.

🔹نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در ادامه، گزارشی از عملکرد موفقیت آمیز این شرکت در سال ۱۴۰۲ را ارایه نمود و تولید نزدیک به ۳۰ همت پرتفوی در سال گذشته را ناشی از تلاش ارزشمند کارکنان و شبکه فروش توانمند بیمه آسیا توصیف کرد.

🔹بنابر این گزارش، سید مهدی صادقی، عضو هیات مدیره و معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت در سخنانی از خدمات بازنشستگان در تحقق اهداف شرکت تقدیر و تشکر کردند و مشارکت و همدلی در مسیر تداوم موفقیت ها را ضروری دانستند.

🔹در ادامه این برنامه، به هشتاد نفر از بازنشستگان تهران با اهدای تندیس و لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ