۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 12:05
کد خبر : 163885

مدیر عامل بیمه آسیا:

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا در دیداری صمیمانه با مدیر عامل،اعضای هیات مدیره و معاونین مدیر عامل، با آنها گفت و گو کردند.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در این دیدار با قدردانی از تلاش ها و همت تک تک نمایندگان شرکت در اقصی نقاط کشور ، زحمات این عزیزان در خدمت به مردم را موجب افزایش اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه در سطح جامعه توصیف کرد.

🔹مدیر عامل بیمه آسیا اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد بیمه آسیا در سال گذشته، بسیار خوب بود و ما توانستیم ضمن ارائه خدمات مناسب به مردم، و پرداخت خسارت های متعدد و بزرگ به زیاندیدگان و واحد های صنعتی و اقتصادی کشور، با تولید قریب به ۳۰۰هزار میلیارد ریال پرتفوی، اهداف عملیاتی شرکت را در سال۱۴۰۲ محقق سازیم.

🔹این گزارش می افزاید، فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش شبکه فروش، تاکید کرد که رمز موفقیت در فروش، توسعه بیمه های خرد در سطح کلان به ویژه بیمه های زندگی است، و از نمایندگان خواست تا با برنامه ریزی دقیق و همگام با سیاست های شرکت، فعالیت های خود را بر این موضوع متمرکز کنند.

🔹در ادامه این دیدار ، محمد شفیعی، رئیس کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا ضمن تشکر از تلاش ها و حمایت های مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران بیمه آسیا از شبکه فروش، گزارشی از فعالیت ها، مسائل و چالش های مربوط به شبکه فروش را ارائه داد.

تجارتخانه آراد برندینگ