۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 16:42
کد خبر : 163709

آپدیت هایپر او اس برای شیائومی می ۱۰ منتشر شد

سایت برداشت روز، سرانجام گوشی‌های سری شیائومی می 10 – Xiaomi Mi 10 هم آپدیت هایپر او اس را دریافت کردند؛ اما کاربران با یک غافلگیری مواجه شدند.

به گزارش سایت برداشت روز، شیائومی پیش‌تر آپدیت هایپر او اس را برای گوشی‌های سری Mi 11 منتشر کرده بود و حالا نوبت به سری Mi 10 رسیده که شامل مدل‌های اولترا، پرو و معمولی می ۱۰ می‌شود. این گوشی‌ها در سال ۲۰۲۰ با سیستم عامل اندروید ۱۰ وارد بازار شدند و پس از چند بروزرسانی نرم افزاری، به MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ رسیدند.

حالا اما با وجود دریافت آپدیت HyperOS، ورژن اندروید آن‌ها ارتقا نیافته و سیستم عامل آن‌ها همچنان اندروید ۱۳ باقی مانده است. البته شاید برای گوشی‌هایی که ۴ سال از عمرشان می‌گذرد، دریافت همین پوسته جدید اندروید هم راضی‌کننده باشد.

 

آپدیت مورد اشاره برای شیائومی می ۱۰، حدود ۴.۱ گیگابایت و برای برای مدل‌های پرو و اولترا، ۴.۲ گیگابایت حجم دارد. همچنین وصله امنیتی ماه مارس نیز با آن همراه است.

انتظار می‌رود پس از بروزرسانی، عملکرد گوشی‌ها بهتر شود، روان‌تر کار کنند و مصرف انرژی بهینه‌تری داشته باشند. دست کاربران برای شخصی‌سازی بیشتر و استفاده از انیمیشن‌های جدید هم باز خواهد بود

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌