۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 18:28
کد خبر : 163159

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

مدیر عامل بیمه آسیا در سفر به اصفهان، با مسئولان سرپرستی، رؤسای شعب و کارکنان بیمه آسیا در این استان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نشست با مسئولان سرپرستی استان اصفهان، در سخنانی ضمن توصیف شرایط کلان صنعت بیمه، راهبردهای بیمه آسیا در سال ۱۴۰۳ در حوزه‌های متنوع کسب و کار و رشته‌های بیمه‌ای را تشریح کرد.

🔹مدیرعامل در این ارتباط اظهار داشت: مدیریت اثربخش و مبتنی بر هدف‌ همراه با جلب رضایت بیمه‌گذاران و مشتریان، کنترل و ارزیابی صحیح ریسک در نقطه شروع بیمه‌نامه و در طی اجرای قرارداد، مدیریت خسارت‌ها، توانمندسازی بدنه کارشناسی شعب، اصلاح فرآیندها و چابکی در عملیات اجرایی از جمله مولفه هایی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

🔹وی رشد پرتفوی همراه با افزایش حاشیه سود را به عنوان راهبرد ارتقای پایداری و استمرار خدمات با کیفیت به مردم و مشتریان توصیف کرد.

🔹بنابر این گزارش، نایب رییس هیات مدیره در ارتباط با تقویت شبکه فروش شرکت، بر ایجاد هسته‌های تخصصی بیمه‌ای و هدایت نمایندگان براساس توانمندی‌ها و علائق شان به هر هسته تخصصی و همچنین بر تقدیر از نمایندگان برتر هر یک از رشته‌های بیمه‌ای تاکید نمود و همچنین یادآور شد، همکارانی که خدمات شاخص در زمینه کنترل خسارت و کشف پرونده های جعلی انجام داده‌اند، باید به طور شایسته مورد تشویق قرار گیرند.

🔹مدیر عامل بیمه آسیا، از کارکنان و شبکه فروش استان اصفهان بابت مساعی و تلاش در جهت تحقق اهداف شرکت در سال ۱۴۰۲ تشکر نمود.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌