۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 18:26
کد خبر : 163156

هشتمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا تمدید شد

هشتمین جشنواره فروش ویژه بيمه هاي جامع عمر و پس انداز و بیمه نامه مستمری گندم بیمه آسیا به دلیل استقبال مردم تا پایان اردیبهشت ماه 1403 تمدید شد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، ، هشتمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز و طرح مستمری گندم با صدها جایزه طلایی و ارزنده، که از پانزدهم بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده بود تا سی و یکم اردیبهشت۱۴۰۳همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد.

🔹بنابر این گزارش، برخورداری از امتیاز ویژه ، افزایش متناسب در اندوخته بیمه نامه، معافیت از انجام آزمایش و معاینات پزشکی تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان تا سن ۴۰ سال و استفاده از خدمات انجام آزمایش و معاینات پزشکی رایگان در مراکز طرف قرار داد برای بیمه نامه هایی که در طول جشنواره صادر می شود، از مزایای این جشنواره برای بیمه گذاران است.

🔹همچنین بیمه گذارانی که در طول برگزاری این جشنواره، نسبت به خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز و مستمری گندم اقدام کنند، در قرعه کشی جوایز طلایی و استفاده از تخفیف ها و تسهیلات ویژه بیمه ای شرکت کرده و از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

🔹این گزارش می افزاید، خریداران بیمه عمر و پس انداز بیمه آسیا در مدت برگزاری این جشنواره از تخفیف های ویژه در رشته های بیمه ای شخص ثالث، بدنه اتومبیل، حوادث انفرادی و آتش سوزی برخوردار می شوند.

🔹در این گزارش آمده است، هم میهنان عزیز می توانند برای شرکت در این جشنواره، به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور مراجعه کنند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌